Mitä toivot joululahjaksi tai mitä tiedät

en mitään. meillä ei aikuisten kesken ostella lahjoja. en edes näe siinä mitään järkeä kun yhteistä huushollia eletään ja vaikka omat rahat, niin yhteistä kuitenkin (eikä kysymys siitä että ei rahat riittäisi vaan siitä että emme arvosta turhaa tavaraa ja lahjoja lahjojen vuoksi).
Lapsillekin olen sanonut että koko perheen yhteinen joululahja on lomareissu tammikuun alussa
 
äiti kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
en mitään. meillä ei aikuisten kesken ostella lahjoja. en edes näe siinä mitään järkeä kun yhteistä huushollia eletään ja vaikka omat rahat, niin yhteistä kuitenkin (eikä kysymys siitä että ei rahat riittäisi vaan siitä että emme arvosta turhaa tavaraa ja lahjoja lahjojen vuoksi).
Lapsillekin olen sanonut että koko perheen yhteinen joululahja on lomareissu tammikuun alussa

Tylsä äiti.-

 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
en mitään. meillä ei aikuisten kesken ostella lahjoja. en edes näe siinä mitään järkeä kun yhteistä huushollia eletään ja vaikka omat rahat, niin yhteistä kuitenkin (eikä kysymys siitä että ei rahat riittäisi vaan siitä että emme arvosta turhaa tavaraa ja lahjoja lahjojen vuoksi).
Lapsillekin olen sanonut että koko perheen yhteinen joululahja on lomareissu tammikuun alussa

Tylsä äiti.-
ei ollenkaan tylsää... ei ainakaan tuo että lähdetään matkalle aivan uuteen maahan.... Mieluummin niin kuin rivi mariskooleja tai mutta mikä oikeasti ei kolahda.

 
kuutar
En ole oikeestan toivonu mitään.... mies ihan toivoton ostamaan lahjoja.... ei se syntymäpäivälahjaakaan ostanu kun ei osannu.... mut haluisin mieheltä koruja ja hajuvettä.... mutta jos toiveeni esitän ei se kuitenkaan osaa ostaa.....
 
minä
Haluaisin lumisen joulun, lämmintä joulumieltä ja että lapsilla olisi mukava joulu.Jos jotain saisi toivoa materiaalia, niin Kivi-tuikkuja tai lahjakortti jonnekkin hemmotteluun.
 

Yhteistyössä