rv 39+4
Eilen iltapäivällä alkoi supistelu, jomotus ja tätä kesti koko yön ja vielä nyttenkin... itse kuitenkin nukuin hyvin mutta heräilin kipeään vatsaan ja supistuksiin useita kertoja yössä. Toinen lapsi tulossa, joten tiedän mitä ovat synnytyssupistukset, yhtä kovia nämä eivät todellakaan ole. Mutta siis supistelee, epäsäännöllisesti, välillä menee toista tuntia välissä ja välissä tuntuvat tulevat 5 min välein... Lisäksi on kokoaikainen jomotus mahassa, alapäässä ja selässä, sekään ei kovin voimakasta mutta välillä yltyy kipeämmäksi. Itse tässä eniten mietin sitä, että jo 2-3 viikkoa sitten alapään tilanne oli pehmeä, 3-4cm auki ja kaulaa vielä muutama sentti jäljellä (sillä ilmeisesti ei niin suurta merkitystä toissynnyttäjällä)... mutta entä jos en ehdikään enää sairaalaan, kun tarpeeksi odottelen, sillä matkaa on kuitenkin 60km... On sen verran mietityttänyt tämä jatkuva vuorokauden mittainen jomotus ja supistelu, että mieli tekis mennä synnärille näytille jo nyt, mutta kyllähän ne varmaan kotiin laittaa eli pitkä turha automatka olisi edessä... Niin, että mitäs itse tekisit, odotella vielä kunnon supistuksia vai käydä mielenrauhan takia näytillä, jotta selviää missä mennään? Takokaa järkeä tähän päähän.