Mitä tekisitte jos saisitte ylimääräistä rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jensson"
  • Ensimmäinen viesti
vierasa
Laittaisin säästöön ihan vain elämistä ja tulevaa vaihto-opiskelua varten. Jos taas rahaa ei saisi laittaa fiksusti säästöön vaan pitäisi käyttää johonkin hauskaan, lähtisin ulkomaanmatkalle. Ehkäpä Minskiin mm-kisoihin.
 
Muutankin vastaustani: teettäisin itselleni uuden puvun.
Tämäpä oiva vastaus. Mäkin voisin teettää itselleni jonkun kauniin aikaa kestävän ja tyyliltään iättömän juhla-asun. Semmoisen jota voisi pienillä asioilla muokata sopimaan tilanteeseen kuin tilanteeseen... Hiiteen uudet pihakasvit ja muukin tylsäily. ELämän pitäisi olla hauskaa ja ainakin välillä voisi vähän "sijoittaa itseensä" ...
 
Varmaan puolet ko. summasta laittaisin heti omaiseni hoitokuluja kattamaan ja muutoinkin hänen hentoiseen elämäänsä edes jotenkin jotain iloa ja helpotusta tuottamaan..voisin kyllä laittaa hänelle ihan koko summan.

Ei meillä muilla mitään hätää ole häneen verrattuna...
 
Hmmm....
Ostaisinko uuden tvn vai maksaisinko lähes koko kesän vuokrat?
Vai käytäiskö pikkureissulla tytön kanssa...
Tai jos vaan maksais yhden kuun vuokran, ostais edullisen töllön ja pieni reissu...
 
vierass
Mulle se olisi juuri tarvittava raha. Olin luvannut tytölle että kesällä lähdetään etelään ja vietetään viikko jossain paikassa jossa on vesipuisto. Turkki tms...

Sitten mut sanottiin irti ja työsuhde päättyy piakkoin, eikä tietoakaan uudesta. Joten se siitä lomasta.....
 
zxcd
Maksaisin laskut ja vuokran pariksi kuukaudeksi eteenpäin (~tonttu), sitten sillä viidellä sadalla ostaisin monta purkkia koiranruokaa ja muutenkin säilykkeitä varastoon (olen työtön). Ja ehkäpä uudet kengät, puuterin, primerin ja collegehousut. Jäisi vähän vielä, olkoon ne lompsan pohjalla.
 
Tuli vaan mieleen, että ainakin osalle palstan työtätekevistä lähes yhtä suuri raha tulee lomarahan muodossa kesällä (tosin miinus verot). Yksi neljäsosa säästötilille, neljäsosa velkaan ja puolikas kesälomailuun.
 

Yhteistyössä