Mitä tekisitte jos olisitte tän lapsen äiti?

  • Viestiketjun aloittaja örikkikrökr
  • Ensimmäinen viesti
justjoo
Alkuperäinen kirjoittaja äiti_87;24879225:
Itse sain lapseni juuri kun täytin 17, ja en ollut yhtään NOIN pentu kuin tuo blogi muija. Vaikka mun lapsen isää ei niin sanotusti ole, ei tunnustettu koska halusin yrittää ilman häntä, ja se onnistui! Nyt myöhemmin olen tavannut elämäni miehen jonka kanssa olen kaksi yhteistä lasta saanut, ja hän otti lapseni myös itselleen.
Bio isä ei edes tiedä että on isä.

Heh, sä nyt näytät olevan "pennumpi" edelleenkin. Säälittävä ja itsekäs. Oikea vanhempi ei ilman syytä ("koska halusin yrittää ilman häntä") vie lapseltaan toista vanhempaa ja korvaa häntä myöhemmin uudella.
 
Päteminen on eriasia kun mielipiteistä kertominen. Mä puran tonne mun omaa ärsytystä ja naputtelen paljon itelleni. Ja niitä saa lukea jos kiinnostaa, mutta ei tosiaan tarvitse jos ei kiinnosta. Jos näet sen pätemisenä niin okei, se on sun mielipide.
 
hehhheeh
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja tytsykkä;24875640:
Siis o_O tota blogia jo jonkun aikaa lukeneena, ja nyt noita kommentteja selanneena aattelin kysyä täällä mielipidettä.
Aiemmin en ole linkittäny. Enkä täällä linkkejä nähnyt.
Joo niin varmaan. ONkin todennäköistä, että useampi sekopää IHAN SATTUMALTA löytää tuon kyseisen blogin joka ilta, ja linkittää sinne....
 
"huh"
Blogin kirjoittajalle ja hänen miehelle antaisin huoltajuuden. Se nainen ei vaikuta täysjärkiseltä, etenkään kun jatkuvasti tekee näitä alotuksia tästä bloggaajasta.
Lapsi pois häneltä.
 
aloittaja tytsykkä
[QUOTE="huh";24882981]Blogin kirjoittajalle ja hänen miehelle antaisin huoltajuuden. Se nainen ei vaikuta täysjärkiseltä, etenkään kun jatkuvasti tekee näitä alotuksia tästä bloggaajasta.
Lapsi pois häneltä.[/QUOTE]

en todellakaan
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja tytsykkä;24883015:
en todellakaan
En mä niin sanonutkaan, mutta kyllä lapsi pitäisi tuollaselta akalta saada pois ja äkkiä. Kostaa nyt lapsiraukalle. :(
Tiedän miltä tuntuu koska tuo pieni lapsi voisin olla minä, joten siksi toivon huoltajuutta bloggaajalle ja hänen miehelleen, vaikuttavat täysjärkisiltä. :)
 
aloittaja tytsykkä
[QUOTE="sama";24883020]En mä niin sanonutkaan, mutta kyllä lapsi pitäisi tuollaselta akalta saada pois ja äkkiä. Kostaa nyt lapsiraukalle. :(
Tiedän miltä tuntuu koska tuo pieni lapsi voisin olla minä, joten siksi toivon huoltajuutta bloggaajalle ja hänen miehelleen, vaikuttavat täysjärkisiltä. :)[/QUOTE]

ja samaa mieltä sun kanssa olen
 
löysinpä tän!
Mutta tosiaan tässä on vikaa kaikissa!
Mutta lapsi kuuluu äidilleen isän oma vika, mitä otti heti uuden muija.
Äidin oma vika mitä jätti miehen-
Bloggaajan oma vika mitä otti miehen.

Hei haloo!
 

Yhteistyössä