Mitä tekisitte?(Huuto.net asia)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla oli tavaraa myynnissä.Yksi huusi 2 kohdetta.Sovittiin että maksua alan kysellä sitten kun jälkimmäinenkin kohde menee kiinni.No tämä meni alkukuusta jo, ostaja väittää maksaneensa jo useampi päivä sitten,mutta rahoja ei vaan kuulu.
Voiko jostain pankista tulla rahat viikon??
Alkaa suututtaa,kun luvataan eikä mitään tapahdu.Vois sanoa jos ei ole rahaa maksaa!
 
No ei kyllä voi niin kauan mennä ja ainakaan itse en voi maksaa enään väärälle tilille vaan se herjaa jo maksu vaiheessa että joku on väärin joten voi olla että ei siis meinaa edes maksaa.Pyydä siltä kuitti kopio meiliin siitä muka maksetusta maksusta niin näet mitä sanoo tai tekee.
 
Sire
mä myyn paljon huutiksessa ja AINA ON NÄKYNYT seuraavana päivänä,jos eri pankki ja ennen klo 16.00 maksanu.toki jos sama pankki,niin näkyy heti.moni ostaja voi ootella myös keskiviikkoa,lapsilisiä,jolloin on varaa maksaa...
 
Ap
Ois pitänyt pyytää se kuitti.
Ärsyttää jos ei voi edes sanoa mikäli ei ole rahaa tai että maksaa esim.lapsilisäpäivänä.Ymmärtäisin kyllä,itelläkin lapsia on ja rahaa ei aina ole niin paljoa kuin haluisi.Pitänee laittaa vaikka sinne huutiksen omakuvaukseen että maksuaikaa saatavilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ois pitänyt pyytää se kuitti.
Ärsyttää jos ei voi edes sanoa mikäli ei ole rahaa tai että maksaa esim.lapsilisäpäivänä.Ymmärtäisin kyllä,itelläkin lapsia on ja rahaa ei aina ole niin paljoa kuin haluisi.Pitänee laittaa vaikka sinne huutiksen omakuvaukseen että maksuaikaa saatavilla.
Voithan sä vieläkin pyytää. Sanot vaikka että voit siitä tarkistaa onko laittanut tilinumerosi oikein.
 
vieras
Tarkista, että laittamasi tilinumero on varmasti oikein ja sitten pyydät maksajaa tarkistamaan, että hän on varmasti maksanut oikealle tilinumerolla ja että se on myös mennyt tililtä. Kannattaa tehdä tämä ihan ystävälliseen sävyyn.

Minä en kyllä mihinkään meilitse lähetettyyn kuittikopioon luottaisi, niitä on niin helppo tehdä itse.
 
vieras
Pyydä, että maksaja ottaa omalta tililtään maksetusta summasta "kuittikopin", jossa näkyy maksun arkistointitunnus. Ainakin nordean verkkopankissa sellainen on tosi helppo saada.
 
Vieras
Minulle on käynyt kolmeen eri kertaan sellainen ajanjakso, että pankkien välillä on ollut jotain häikkää eikä maksetut summat ole tulleet minun tilille, vaan muutaman päivän viiveellä ne on palautettu maksajan tilille. Meillä Lammin säästöpankki ja sinne rahojen siirtyminen (olen saanut kopion maksukuitista) on voinut kestää jopa 3-4 pankkipäivää. Yleensä kyllä maksu tulee 1-2 päivän sisällä.

Pyydä siis maksajaa tarkistamaan onko summa palautettu hänen tililleen.
 

Yhteistyössä