Mitä tekisit työksesi jos sinulla olisi KAIKKI mahdollisuudet avoinna?

• Viestiketjun aloittaja "millivanilli"
  • Ensimmäinen viesti
"millivanilli"
Minkä alan / työn valitsisit jos mitään rajoituksia ei olisi? Mitä haluaisit tällöin tehdä työksesi ja elättääksesi itsesi / perheesi?

Kerro tarkemmin kuin vain "hoiva-ala" tai "kaupallinen ala", nimeä itse työ/rooli jossa haluaisit toimia.

Ja rahaa EI tarvitse miettiä, ainoastaan sitä, mitä todella haluaisit tehdä :)

"Mymy"
Samaa kuin nytkin, mutta tahtoisin, että firma on jo isompi ja paremmin järjestäytynyt. Enemmän työntekijöitä ja muita alan ammattilaisia mukana. Nyt joudun tekemään itse paljon sellasta, mitä en riittävän hyvin osaa.

En halua kertoa tarkasti mikä homma, kun muuten minut tunnistaa :D

ap.
Perustaisin oman hotellin, pienen luksushotellin, jossa olisi vain kourallinen huoneita. Panostaisin aamiaiseen ja alakerrassa olisi joko pieni ravintola taikka isompi kahvila. Olisin elegantti hotellin johtajatar :)

Kyllä mä edelleen kengittäisin hevosia.

Mutta jos olis rahaa niin ettei miettiä tarttis, rakennuttaisin sellaisen unelmapajan, missä tehdä sitä hommaa niin, että asiakkaat roudattais mulle.
Silloin ei tarttis kiertää kaiken maailman pieniä, pimeitä ja kylmiä pihanperä-talleja, joissa joutuu usein tyytymään kompromisseihin olosuhteiden takia.

löllölöllö
Yhden päivän viikosta pitäisin kahvilaa. Toisen päivän olisin lääkäri. Kolmannen tekisin taidetta. Neljännen olisin poliitikko. Viidennen päivän tekisin uusia suunnitelmia. Kuudennen ja seitsemännen omistaisin perheelle.

Home Sweet Home
Olisin ylenpalttisen rikas kotirouva, joka voisi opiskella kaiken muun hauskan lisäksi ajankulukseen.
Kotiäidin elämähän onkin sitä rankkaa työtä 24/7 ilman vapaapäiviä. Itse olisin myös kotiäiti/- rouva (kuten nytkin) mutta miljardeja taskunpohjalla. Ja käyttäisin kaiken "vapaa-aikani" sisustukseen, oman kartanon(kartanoiden) remontointiin.. Askartelisin siinä samalla kaikkea pikku -kivaa ja elelisin onnellisesti opiskellen, myös sivutoimisesti. .. :) :)

Home Sweet Home
Kotiäidin elämähän onkin sitä rankkaa työtä 24/7 ilman vapaapäiviä. Itse olisin myös kotiäiti/- rouva (kuten nytkin) mutta miljardeja taskunpohjalla. Ja käyttäisin kaiken "vapaa-aikani" sisustukseen, oman kartanon(kartanoiden) remontointiin.. Askartelisin siinä samalla kaikkea pikku -kivaa ja elelisin onnellisesti opiskellen, myös sivutoimisesti. .. :) :)
Ja ehkä pitäisin omaa kivijalka-putiikkia ja toimisin siinä oman pikku yrityksen yrittäjänä .

Ja mulla ois omat nettisivut / internet- verkkomyymälä. :) :)

"harmaana"
Minulla olisi pieni lomamökkikylä tai oikeastaan jos mahdollista kaikissa mökeissä olisi välimatkaa toiseen ja täysin oma rauha ja noiden pihoissa kasvaisi hedelmäpuita, raparpereja, mansikoita ja kaikkia pihamarjoja. Vähän matkan päässä olevalla alueella olisi lapsille tarkoitettu iso leikkialue telineineen ja se kaikille mökkiläisille avoin. SAmassa yhteydessä lastenhoitopalvelu jos vanhemmat tahtoisi olla keskenään välillä.

"orion"
Ois sellane järjestö, jonka tavoitteena ois tuottaa iloa, ilmaisia kaikille avoimia tilaisuuksia, esim konsertteja tai mitä ikinä keksiskään. Toiminta vois myös kohdistua tietylle ryhmälle, esim vois palkata vanhusten ulkoiluttajan. :)
Rahaa tarttis. :D

ssssssss
Taidemaalari. Vapaat työaja. Kaikki sanomiset menisi taitelijasieluni pimeän sielunmaailmani "piikkiin" ja mitä oudompi olisin; sen parempia teoksia tekisin ja ne jäisivät kuolemani jälkeen kummittelemaan jälkipolville.

Yhteistyössä