Mitä tekisit tällaisessa tapauksessa...

  • Viestiketjun aloittaja äimänä ja oho
  • Ensimmäinen viesti
äimänä ja oho
Olet asentanut koneeseesi messengerin... Muutat ja laitat (tässä tapauksessa mies laittoi) koneen taas käyttökuntoon. - Mutta konepa ei päästä asentamaan messengeriä, koska joku on saanut ujutettua koneeseen vakoiluohjelman, ja sen vuoksi koneella ei voi enää mistään osoitteesta, uudestakaan, asentaa messengeriä.
 
ap. ei enää äimänä
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Poistaisin vakoiluohjelman.
Osaatko neuvoa tai niin, siinä läpyskässä, joka ruudulle ilmestyy, on tietenkin osoite... ehkäpä mies siitä suoriutuu!

Kiitos tuhannesti, kun vaivauduit vastaamaan! Tuli toivoa tähän torppaan :)

 
JONSERED Karhunkantaja
SpyBot Search&Destroy-ohjelmalla lähtee aika moni vakoiluohjelma. Virukset löytyy ja lähtee ClamWin-ohjelmalla (kuten monnella muullakin). Molemmat ilmaisohjelmia, Texasin ihmeen (paikallinen IT-tuki) mukaan hyvin turvallisia. Siis eivät itse istuta viruksia tai spybotteja ja tarjoa parannettua turvaa siihen-ja-siihen hintaan.
 
ap. miettii taktiikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
SpyBot Search&Destroy-ohjelmalla lähtee aika moni vakoiluohjelma. Virukset löytyy ja lähtee ClamWin-ohjelmalla (kuten monnella muullakin). Molemmat ilmaisohjelmia, Texasin ihmeen (paikallinen IT-tuki) mukaan hyvin turvallisia. Siis eivät itse istuta viruksia tai spybotteja ja tarjoa parannettua turvaa siihen-ja-siihen hintaan.
Kiitoksia edelleen. Näytän tämän ketjun miehelleni, joka inhoaa meseä yli kaiken, mutta kun meillä on eri koneet, niin kyllä mun pitäisi järjen mukaan pystyä käyttämään omaa konettani.

 

Yhteistyössä