Mitä tekisit lastenne kanssa jos karhu tulee vastaan?

  • Viestiketjun aloittaja murrrr
  • Ensimmäinen viesti
"eeeee"
[QUOTE="polar";29799904]Jääkarhu on maailman suurin nelijalkainen peto.
Kuvan jääkarhu on 340cm ja 1002kg.



Ei tuota kokoa voi käsittää, tuon kanssa kun joutuis painimaan.
 
iu
Kerran oon nähnyt karhun livenä vapaana luonnossa, tapahtui mökkimaisemissamme. Se oli ylittämässä tietä noin sadan metrin päässä kun mutkan takaa tupsahdin paikalle. Aika livakkaan tein u-käännöksen ja poistuin takavasemmalle, vaikkei se ollut ees iso, varmaan edellisen kesän pentuja.

Karhu puolestaan on varmaan nähnyt mut tosi monta kertaa, niitä on meidän mökkikunnassa välillä aika paljonkin. Mutta yleensä ne kyllä väistää hissukseen, kun mä saavun remusakkini kanssa paikalle. Jälkiä vaan ja sontaläijä olen muulloin nähnyt.
 
En tiiä. Todennäkösesti shokki ja pelko lamauttais mut liikkumattomaks, sitä seurais hysteria ja puhe olis pelkkää epäselvää hysteeristä itkua ja puuromaista puhetta. Vaikeeta ajatella kuinka toimis, kun ei ole tuo tilanne päällä.
 
valetta
Sen minä haluaisin nähdä että akat leikkisi maassa kuollutta hiiren hiljaa kun karhu tulee vastaan, miten se on mahdollista kun akat alkaa jo kirkumaan kun näkevät hiiren tai edes hämähäkin?
 
Et ole vielä vastanut mitä tekisit jos tuo kuvan karhu tulisi metsässä vastaan ja sulla on lapset mukana.
Meloonia edelliseltä sivulta peesailen.

Ja jos jostakin syystä oltais ihan motissa lasten kanssa, eikä suojautumiset auttaisi - karhu kävis kaikesta huolimatta päälle - harhauttaisin karhua ja huutaisin lapsille että lähtevät juoksemaan hiton lujaa karkuun ja alkaisin kai "painimaan" otson kanssa.: / Eipä varmaan auttas tuikkia puukollakaan, taitas vaan ärsyyntyä, ellei molempia silmiä sais pois päiviltä.
Tekisin tilanteen mukaan kaiken jotta selviäisin hengissä.
 
vieruus
Oli tää seinäjoen karhu aamulla ollut mummolan pihassa ja hätyytellyt naapurin hevosia ja rikkonut aidan, meiltä matkaa vajaa 5 km:a. Toivottavasti saavat kiinni kun on kuulemma loukkaantunut ykilö.
 
Zombi
Sanoisin näin: "Katsohan Nikopetteri, kuka sieltä lyllertää meitä vastaan. Ihka elävä iso nalle."
Sitten kaivaisin puhelimeni esille ja ottaisin valokuvan karhusta ja pojastani. Kuvan lähettäisin Karjalaiseen.
 

Yhteistyössä