Mitä tekisit jos naispuolinen kaverisi painautuisi miestäsi vasten

• Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
hreah
Jos olisin siinä tilanteessa myös, niin kyllähän se mun lämmittelypaikka olisi. Jos taas en olis paikalla niin ei haittaa jos mies herrasmiehenä lainais lämpöään tarvitsevalle.

Minua ei haittaisi jos joku noin tekisi, mutta en kyllä itse tekisi niin koska ei tunnu soveliaalta.
Kun oikein mietin ja muistelen niin on mua joskus miespuoliset kaverit lämmitelleet. Palelen herkästi ja taidan oll aika säälittävä täristessäni... Ovat myös hieroneet mun jalkoja, niskaa ja olen istunut sylissä. Mutta taustalla ei ole mitään "lämpimiä eroottisia tunteita" vaan ihan kavereita ollaan.
Mutta en kyllä ole tainnut koskaan kaverin miehen kainalosta hakea lämpöä... :D

Peyote
Yritätkö sanoa että miehes on niin pieni vai korostaa sitä että sinä olet anorektikko? En ymmärrä. Selitä.
et ymmärrä sitä, ettei siihen kannata tulla suojaa hakemaan kun se on minun suojani? Ei voi mitään sitten, ettet ymmärrä. veikkaan kyllä että muut ymmärsivät ihan hyvin. Ehkä suomi ei ole äidinkielesi tai sinulla on jokin vika.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun oikein mietin ja muistelen niin on mua joskus miespuoliset kaverit lämmitelleet. Palelen herkästi ja taidan oll aika säälittävä täristessäni... Ovat myös hieroneet mun jalkoja, niskaa ja olen istunut sylissä. Mutta taustalla ei ole mitään "lämpimiä eroottisia tunteita" vaan ihan kavereita ollaan.
Mutta en kyllä ole tainnut koskaan kaverin miehen kainalosta hakea lämpöä... :D
No niinpä, en minäkään näe tuossa mitään sellaista mitä en voisi hyväksyä. Lähinnä siksi ei tuntuisi soveliaalta, koska ikinä ei tiedä miten se mies saati se puoliso tuosta ajattelisi (ellei ole asiasta joskus puhunut). Meillä on ystäväpariskuntia joiden kanssa tuo olisi ihan ookoo, mutta vähän "erikoista" koska ei ole tullut tuollaista tehtyä. Mulla on myös ystäviä joille tuo luultavasti ei olisi ok syystä tai toisesta.

No niinpä, en minäkään näe tuossa mitään sellaista mitä en voisi hyväksyä. Lähinnä siksi ei tuntuisi soveliaalta, koska ikinä ei tiedä miten se mies saati se puoliso tuosta ajattelisi (ellei ole asiasta joskus puhunut). Meillä on ystäväpariskuntia joiden kanssa tuo olisi ihan ookoo, mutta vähän "erikoista" koska ei ole tullut tuollaista tehtyä. Mulla on myös ystäviä joille tuo luultavasti ei olisi ok syystä tai toisesta.
Juuri näin. Niin minullakin. Ja on hyvä kunnioittaa heidän tuntemuksiaan.

"Mikko"
Unohdatte miehen oman mielipiteen. Eiköhän mies saa itse päättää laskeeko ja kenet lähelleen. Jos mies ei halua lämmittää vaimon läskiä kaveria niin ei siinä vaimon "lupa" lämmittämiseen auta.

[QUOTE="Mikko";29664129]Unohdatte miehen oman mielipiteen. Eiköhän mies saa itse päättää laskeeko ja kenet lähelleen. Jos mies ei halua lämmittää vaimon läskiä kaveria niin ei siinä vaimon "lupa" lämmittämiseen auta.[/QUOTE]

Mies voi myös huomioida puolisonsa eikä ota ketään naista kainaloonsa jos tietää sen loukkaavan puolisoaan.

Yhteistyössä