hmph
kylmällä ilmalla ulkona? Selittäsi vaan että kun on niin kamalan kylmä niin haluaa vähän lämpöä toiselta, suojautua kylmältä viimalta. Olisiko sulle ok?
Kun oikein mietin ja muistelen niin on mua joskus miespuoliset kaverit lämmitelleet. Palelen herkästi ja taidan oll aika säälittävä täristessäni... Ovat myös hieroneet mun jalkoja, niskaa ja olen istunut sylissä. Mutta taustalla ei ole mitään "lämpimiä eroottisia tunteita" vaan ihan kavereita ollaan.Minua ei haittaisi jos joku noin tekisi, mutta en kyllä itse tekisi niin koska ei tunnu soveliaalta.
Yritätkö sanoa että miehes on niin pieni vai korostaa sitä että sinä olet anorektikko? En ymmärrä. Selitä.jos on kylmä, niin ei mun miestä vasten mahdu nojailemaan, kun mä olen jo siinä. Voihan se kaveri yrittää sinne sen selkäpuolelle mennä viimaa piiloon.
et ymmärrä sitä, ettei siihen kannata tulla suojaa hakemaan kun se on minun suojani? Ei voi mitään sitten, ettet ymmärrä. veikkaan kyllä että muut ymmärsivät ihan hyvin. Ehkä suomi ei ole äidinkielesi tai sinulla on jokin vika.Yritätkö sanoa että miehes on niin pieni vai korostaa sitä että sinä olet anorektikko? En ymmärrä. Selitä.
Ok. No tuskin hellarin suojaan kukaan haluiskaan.et ymmärrä sitä, ettei siihen kannata tulla suojaa hakemaan kun se on minun suojani? Ei voi mutään sitten, ettet ymmärrä.
No niinpä, en minäkään näe tuossa mitään sellaista mitä en voisi hyväksyä. Lähinnä siksi ei tuntuisi soveliaalta, koska ikinä ei tiedä miten se mies saati se puoliso tuosta ajattelisi (ellei ole asiasta joskus puhunut). Meillä on ystäväpariskuntia joiden kanssa tuo olisi ihan ookoo, mutta vähän "erikoista" koska ei ole tullut tuollaista tehtyä. Mulla on myös ystäviä joille tuo luultavasti ei olisi ok syystä tai toisesta.Kun oikein mietin ja muistelen niin on mua joskus miespuoliset kaverit lämmitelleet. Palelen herkästi ja taidan oll aika säälittävä täristessäni... Ovat myös hieroneet mun jalkoja, niskaa ja olen istunut sylissä. Mutta taustalla ei ole mitään "lämpimiä eroottisia tunteita" vaan ihan kavereita ollaan.
Mutta en kyllä ole tainnut koskaan kaverin miehen kainalosta hakea lämpöä...
Ihana!:heart:jos on kylmä, niin ei mun miestä vasten mahdu nojailemaan, kun mä olen jo siinä. Voihan se kaveri yrittää sinne sen selkäpuolelle mennä viimaa piiloon.
Juuri näin. Niin minullakin. Ja on hyvä kunnioittaa heidän tuntemuksiaan.No niinpä, en minäkään näe tuossa mitään sellaista mitä en voisi hyväksyä. Lähinnä siksi ei tuntuisi soveliaalta, koska ikinä ei tiedä miten se mies saati se puoliso tuosta ajattelisi (ellei ole asiasta joskus puhunut). Meillä on ystäväpariskuntia joiden kanssa tuo olisi ihan ookoo, mutta vähän "erikoista" koska ei ole tullut tuollaista tehtyä. Mulla on myös ystäviä joille tuo luultavasti ei olisi ok syystä tai toisesta.
Jos se kaveri sanoisi että ei halua kuin miehen lähelle lämpimään? Ettei tykkää ns. läheisyydestä naisen kanssa?Jos sillä olis tosi pahasti kylmä, niin sitten. Tosin lämmittäisin kyllä kaveria ennemmin itse.
Sitten sietäisi palella. siitähän vain oli kyse?Jos se kaveri sanoisi että ei halua kuin miehen lähelle lämpimään? Ettei tykkää ns. läheisyydestä naisen kanssa?