Mitä tekisit, jos huomaisit naapurisi kasvattavan kannabista?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä olin iloinen kun naapurin kämppä ratsattiin jokunen viikko sitten ja sai häädön. Mulla ei ole mitään pössyttelyä vastaan, olen harrastanut sitä itsekin aktiivisesti, mutta idiootti ei tarvitse olla. Nämä kaverit olivat nuoria poikia jotka rellestivät arkiyöt ja ölisivät rappukäytävässä. Eivät hoitaneet ilmanvaihtoa ja haju oli tosi voimakas, siksi varmaan joku sinne poliisit soittikin. Välillä sitä asunnon ovea kävi hakkaamassa jotkut nuoret miehet, jotka huutelivat postiluukusta ja välillä erehtyivät niin, että hakkasivat meidän ovea. Hohhoijaa.

Eli jos naapuri ei osaa käyttäytyä, niin kyllä näpäyttäisin mielelläni ja soittaisin poliisit jos olisin varma, että kämpässä on puutarha.

[QUOTE="Mie vaan";28160119]Joo, mie en tekis mitään, jos ikkunalaudalla kasvaa kasvi, koska se ei ole laitonta pitää tätä kasvia pelkästään koristekasvina sen sijaan laitonta on kasvattaa tätä kasvia lämpölampun alla[/QUOTE]

Näin. Ei kait siihen ees tuu mitään päihdetehoa ikkunalaudalla kasvatettuna?

Mun omista viherkasveista joku tekee varmaan kohta kasvinsuojeluilmon ku ovat niin nääntyneitä :snotty:

"vieras"
Entisenä käyttäjänä enpä taitaisi tehdä mitään.
Ehkä eri asia sitten jos olisivat muutenkin epämääräisiä ja asunnossa ramppaisia ihmeporukkaa,aiheutuisi häiriöitä jne.
Silloin saattaisin ilmoittaa virkavallalle.
Jos taas olisivat ihan ns. kunnollisia, mukavia ihmisiä eikä kasvatuksesta ja käytöstä aiheutuisi minulle haittaa, tuskinpa ilmoittaisin.
Rehellisesti sanoen saattaisi kyllä ärsyttää jos se tuoksu asuntooni leijailisi, koska en itse voi kys. ainetta enää käyttää.

en yhtään mitään
Ihmekyyliä täällä. Mun puolesta naapuri saa omalla tontillaan järjesttää vaikka orgiat ja kasvattaa todella kodissaan just mitä haluaa. Ei kiinnosta mua.

katellisia p.askoja palsta täynnä. kasvattakaa itsekin niin ei tartte kadehtia!!!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja en yhtään mitään;28162264:
Ihmekyyliä täällä. Mun puolesta naapuri saa omalla tontillaan järjesttää vaikka orgiat ja kasvattaa todella kodissaan just mitä haluaa. Ei kiinnosta mua.

katellisia p.askoja palsta täynnä. kasvattakaa itsekin niin ei tartte kadehtia!!!
Ei kai nyt kukaan sentään ole likaiselle kannabishipille kateellinen.

• Tykkää
Reactions: päätön
Tuitali
Naapurin pariskunta kasvattaa kannabista ja satokin jo rappukäytävän hajuista päätelleen loppuvaiheissaan. Tekisi mieli käydä kylässä maistiaisilla, mutta saattaisin vaan aiheuttaa heille turhaa panikointia. :(

"LaMamanMorbid"
Muistan aikanaan Belgiassa oleillessani erään pikkukylän perheenisän, joka kasvatti kannabista kasvihuoneessa...jumankaut net olivat isoja kasveja. Nepalin rinteilläkin niitä tuli vastaan luomuna, mut enivei kuten jo todettu niin tuskin se viljelmä tosiaan ikkunalaudalla rehottais...

vierailija
jos minun naapurissani kasvatettaisiin kannabista niin antais vinkin poliisille mitä nopeemmin sen parempi että epäilen vahvasti naapurissa kasvatetaan ja harjoitetaan laajamittaista huumausaineiden myyntiä. olen ennenkin ilmiantanut huumeiden harjottaijia esm kerran kadulla näin huumekauppa tilanteen julkisella paikalla käsivaihdolla selvästi käteinen ja tavara vaihto omistajaa pienet "kuulumiset muka vaihdettiin" otin välittömäti yhteyttä hätäkeskukseen ja selitin tilanteen niin seuraavat 5 minuutin kuluttua saapuu partio paikalle ja rupesi kohdistaa josko löytyisi eäpillyttekijät lähialueelta.. harmi että rikolliset vei tällakin kertaa voiton mutta minä jaksan taistella huumeita vastaan ja niin kauan kun minussa henkipihisee .niin ilmiannan varmasti teidät konnat sun muut pimeen kansan ihmiset ja hiipparit sun pimeet hullut, kiitos t.marjamekko keskisuomesta.

Yhteistyössä