Voihan ne sovittaa tuleville uusille puolisoille.Ero on laitettu vireille vasta, enkä tiedä vielä varmaksi, että mitä tekisin sormuksille. Kihlasormuksen ajattelin heittää mökkijärveen ja vihkisormuksen säästää ns. erosormuksena.
Tutustuin äitiini vasta ollessani teini-iässä, hän lähti kun olin kaksi vuotias.Itse olen aikoinani saanut isäni ja äitini kihlasormuksista tehdyn korusetin. Äidin sormukseen upotettuna kolme smaragdia ja isän sormus halkaistuna korvakoruiksi. Oman kihlasormuksen muutatin myös korvarenkaiksi, joskus aikoinaan, kun erosin, mutta erilaiseksi, kun isän sormuksista teetetyt. Naimisissa en ole ollut, joten vihkisormusta ei ole. Mutta jos olisi, antaisin sen tietenkin tyttärelle. Hän voisi käyttää samaa sormusta jollain muunnoksella tai teettää oman näköisensä käyttösormuksen muuten.
Sitä se mahtailu yli varojen elämisestä teettääTutustuin äitiini vasta ollessani teini-iässä, hän lähti kun olin kaksi vuotias.
Äidilläni oli ihan älytön kasa kultaa ja rubiinikorvikset ja vaikka mitä. Hän tykkäsi koruista, ja se näkyi.
Hän halusi jättää ne minulle, mutta kun aika tuli niin jätin korut, ja kaiken omaisuuden äidin miesystävälle koska heillä oli yhteistä velkaa.
Mies oli käytännössä elättänyt äitiäni tai tarjonnut ainakin paremman elämän. Eli mies kai korut oli käytännössä ostanut. Mukava mies ja ihan surun murtama. Äitini veti yliannostuksen jotain lääkkeitä.Sitä se mahtailu yli varojen elämisestä teettää
Teit aivan oikein jättäessäsi korut hänelle.Mies oli käytännössä elättänyt äitiäni tai tarjonnut ainakin paremman elämän. Eli mies kai korut oli käytännössä ostanut. Mukava mies ja ihan surun murtama. Äitini veti yliannostuksen jotain lääkkeitä.
Tämä oli ehkä se suurin syy miksi jätin äitini omaisuuden hänelle.
Ei heillä mitään älyttömiä velkoja ollut.
Kiitos.Teit aivan oikein jättäessäsi korut hänelle.
Eiköhän ne pojat halua valita itse mieleisensä sormuksen minkä antaa tytölle . Ite myisin sormukset ja ostaisin mieluisen tilalle. Nojoo en kyl käytä sormuksia. Ainoo mitä pidin joskus oli luokka sormus hävitin sen siinä oli luokkakokouksen aika ja paikka oli stokan kulmal jyväskylässä.Jos mä eroaisin sais lapset sormukset.
Niitä on 3 joten tyttö sais vihkisormuksen ja lapsisormuksen ja poika kihlasormuksen.
Mä olen siis nainen, eikä lapsia. Poistin sentäs vihkisormuksen jo etusormesta, johon olin sen siirtänyt erohakemuksen jättämisen jälkeen. Tuli ihmeen hyvä, vapautunut olo siitä, että en tiedä oikein erosormuksestakaan.Voihan ne sovittaa tuleville uusille puolisoille.