Mitä teit eron jälkeen sormuksille?

  • Viestiketjun aloittaja "liisi"
  • Ensimmäinen viesti
"liisi"
Erosta nyt kulunut noin 1,5 vuotta. Paluuta entiseen ei enää ole ja siksi olen nyt pohtinut mitä teen kihla- ja vihkisormuksille... En haluaisi ihan vaan heittää menemään, mutta en tiedä oikein mihin ne laittaisin. Ei korulipaskaan kovin hyvältä paikalta tunnu, etenkin kun uusi avopuoliso jo kuvioissa...

Oletteko säästäneet vai vaihtaneet rahaksi? Jos haluaisin muuttaa sormukset rahaksi, mikä olisi järkevin tapa? Vihkisormuksessa myös timantti.

Kiitos vinkeistänne jo etukäteen :)
 
Mulla on erosta vasta puolitoista kuukautta ja mulla on yöpöydällä meidän molempien sormukset. Ei mitään hajua niiden kohtalosta, mutta tarkoitus olisi säästää ne jollain tavalla. Pala omaa elämää kuitenkin.
 
"Vieras"
Kihlojen purusta on jo reippaasti yli vuosikymmen, mutta sormus on yhä korulippaassa. En sitä ikinä käytä. Kaipa sekin on vain joku muisto jostain elämänvaiheesta. Olkoon siellä.
 
piupalipaupali
Mä vein ne kultasepälle ja "vaihdoin" toiseen sormukseen. Siis kihlasormuksen, kaulakorun, yhden toisen sormuksen ja korvikset. On jotain ihan eriä ja omaa, mutta silti syvällä siinä sormuksessa on se tarina joka elettiin.
 
"Vieras"
Minäkin siis olen jo naimisissa, mutta on tuo sormus siitä huolimatta tallessa. En ole kova hamstraamaan, mutta tuon konkreettisen muiston tuosta ajasta olen kyllä ajatellut säilyttää.
 
"riaa"
Kun ero oli vahvistunut myin ja ostin itselleni uusia koruja. Ajattelin etten tarvitse niitä enää kuitenkaan, enkä halunnut säilyttää sormuksia kipeän eron muistukkeena. Tämä oli minulle oikea ratkaisu - viemällä sormukset sain eroprosessin päätökseen.
 
"liisi"
[QUOTE="poo";23895670]Onko sinulla ja entiselläsi yhteisiä lapsia? jos on niin voisitko ajatella säästäväsi ne heille?[/QUOTE]

Lapsia on kolme. Olen ajatellut tätäkin vaihtoehtoa, vaikkakin hieman taikauskoisena ajattelen että ko. sormuksilla on huonoa karmaa. Toki lapsille merkitys on erilainen kuin minulle...
 

Yhteistyössä