Mitä teille oikeesti kuuluu?

Juuri nyt ahdistaa vähän kaikki. Aattelin, että täältä löytäis jotain järkevää luettavaa ajatusten saamiseksi muualle, mutta tähän aikaan yöstä taitaa kaikilla olla joku idiootti-vaihe päällä. Ihan älyvapaata tekstiä joka keskustelussa..

Nukkumattia en viitsi mennä treffaamaan, kun mies on töissä ja minua kurjaa on ruennu yksin olo jostain syystä pelottamaan + painajaiset vainoaa melkein joka yö.

Vuosi sitten olin varmaan onnellisesti nukkumassa kuin pieni porsas. :)
 
No tää ilta nyt oli aika psykedeelinen kaikinpuolin.
Hitsi ku ois voinut sitä järkevää sulle tarjota, rassaa kun se hetki kun haluat jotain avautua ni koko maailma heittää leikiksi :/
Anteeksi :(
 
Eipä tuo mitään, kyllä sitä välillä saakin vetää överiksi. :) Huono ajankohta vaan minun kannalta. Jostain syystä päätti oma polla nyt ottaa ja ahdistua. Josko laitetaan raskaushormonien piikkiin.

Onneksi mies soitti, niin sai hetken juteltua mukavia sen kanssa. :) Kurja olo silti edelleen, mutta ihana tietää, että toinen siellä uhraa ajatuksia minuun ja tulee jonkun tunnin päästä kotiin lohduttamaan. <3
 
Eipä tuo mitään, kyllä sitä välillä saakin vetää överiksi. :) Huono ajankohta vaan minun kannalta. Jostain syystä päätti oma polla nyt ottaa ja ahdistua. Josko laitetaan raskaushormonien piikkiin.

Onneksi mies soitti, niin sai hetken juteltua mukavia sen kanssa. :) Kurja olo silti edelleen, mutta ihana tietää, että toinen siellä uhraa ajatuksia minuun ja tulee jonkun tunnin päästä kotiin lohduttamaan. <3
No se uhraa ja aika hurjan ihanaa että uhraa, monellako totakaan vähää tekee <3

Ja mä tiedän, oli hiton huono ilta meiltä ja hiton huono ilta sun kirotuilta hormooneilta, saatana :D
Mut onneksi aina yv tavoittaa ja voi haukkua kaikki maanrakoon, i just luv it <3
 

Yhteistyössä