Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä?

  • Viestiketjun aloittaja Onnelmatapaus
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Ei yhtään mitään, heräsin äsken yövuoron jälkeisiltä unilta, yöksi menen taas töihin, nyt juon teetä herätäkseni.. Kotona ei ole muita, mies ja lapsi luultavasti mökillä, keittiössä tiskit pitkin tiskipöytää ja olohuoneessa oli lehtiä ja kirjoja lattialla, että mulle oli taas jätetty sotkut.
 
Mies tekee remonttia, lapset leikkii bratzeillä, minä yritän pitää äsken syömäni ruuan sisällä ja roikun netissä :x

Edit: tjaa, tuo leikki taitaa olla enemmänkin tappelua tällä hetkellä...
 
Pia
Lapset hoidossa, tulevat illalla, mies töissä ja mä suunnittelen siivousta, mutta se on vielä tosiaan suunnittelun asteella :D

Nautin rauhasta ja hiljaisuudesta kun kerrankin voin :)
 
=/
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Meillä mies siivoaa mun käsilaukkua, esikoinen 5v piirtää, kuopus 2v on sairaana ja nukkuu tässä mun sylissä.
MIES SIIVOAA SUN KÄSILAUKKUA?!!! hieman on TOSSUN ALLA SUN UKKOS...aika noloa oikeesti ... :( äläs ny oikeesti viitsi!
 
Krisse
No, nyt oon vierailemassa Kaksplussan sivuilla, poistuin palstoilta mammalomalle kolme-neljä kuukautta sitten. Pieni, 2,5 kuukautinen tyttövauva nukkuu pinniksessä, 7v.llä korvatulehdus ja 38 kuumetta, nukkuu sängyssään ja isoin on kaverilla :) Mies töissä, oudon rauhallista :)
 
Onnelmatapaus
Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Meillä mies siivoaa mun käsilaukkua, esikoinen 5v piirtää, kuopus 2v on sairaana ja nukkuu tässä mun sylissä.
MIES SIIVOAA SUN KÄSILAUKKUA?!!! hieman on TOSSUN ALLA SUN UKKOS...aika noloa oikeesti ... :( äläs ny oikeesti viitsi!
Halusi kameraan paristoja, jotka ovat käsilaukussani. Koska poika nukkuu mun sylissä niin en pystynyt antamaan. Mies meni itse etsimään laukusta ja kohta kuului "hitto, että sulla on tavaraa ja roskia täällä!" ja alkoi siivota. Sanoin varmaan kolme kertaa, että kyllä minä sen siivoan, mutta se vaan jupisten jatkoi laukun raivausta :D
 
Nautiskelen iltapäiväteestä ja samalla kauhistelen kun rahaa paloi ihan hirveästi tänään. :ashamed:
Nuorin nukkuu, isompi leikkii ja mies lukee uutisia netistä.
 

Yhteistyössä