Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Eskarilainen pötköttelee sohvalla flunssaisena. Päiväkotityttö istuu Duplojen kanssa olohuoneen lattialla ja minä odottelen kahvin tippumista (ollaan koko aamu siivottu lasten kamaria ja kohta jatkuu).

"heluna"
jaa, ei mitään. palstailen kun yritän unohtaa sydänsuruni hetkeksi, ja ajatella jotain muuta. rotat taitaa olla syömässä naksutuksesta päätellen.muut ötökät nukkuu.

"moi"
esikoinen eskarissa, nuoremmat touhaa keskenään luultavasti jotain ei-niin-fiksua, kun ovat niin hiljaa, mä just opiskelin ja nyt etin täältä ruokaohjetta. ihana auringonpaiste, tekis mieli ulos! mut ensin syö, sitten huvi.

Muksu leikkii litles petshopeilla ja pikkuautoilla huoneessaan. Mä roikun netissä ja kuuntelen miten toisen leikki kehittyy, eilen samassa leikissä hävis ilmakehä ja kaikille kävi vähän huonosti :D
Kissat istuu tossa metrin päässä nenät kiinni ikkunassa ja laskee lintulaudan kävijöitä. Niiden hännän kopse nahkaista selkänojaa vasten on aika rentouttavaa.

Kovasti suunnittelen puiden hakua ja takkahommia, pakkanen huitelee -23 kieppeillä. Mut kun tässä on niin mukavan lämmin ja kiva olla.

"Äiti kolmelle"
Esikoinen on koulussa, 2v ja 4v leikkivät duploilla, mies istuu omalla koneellaan. Äsken hän imuroi kodin ja pöllytti matot ja laittoi ruoan uuniin :) Itsellä saamaton olo. Lenkille tekisi mieli mutta on niin kylmä etten saanut lenkkeilyseuraa.

"poikia3"
Kuuntelen kuinka kello tikittää, muuten on aivan hiljaista. Naputteluni kuuluu myös, mies on töissä, pojat koulussa. Itse söin juuri lounaaksi kaurapuuroa. Ja nyt pitäisi palata työkoneelle. Työskentelen siis tämän päivän kotona. Tälläinen on välillä todella ihanaa, kun ei tarvitse lähteä mihinkään, laittaa itseään. Voi tehdä töitä ja vaikka välillä jonkun pienen kotihomman. Työt voi aloittaa aikaisin ja lopettaa kun on saanut hommat tehdyksi. Ja täällä kotona on rauha keskittyä niihin töihin.

• Tykkää
Reactions: Poppu
jhuyyyt7
kiroan ja raivoan mielessäni, 2v kiipeää sängystä pois ja huuta, herätti vauvankin, se siitä rauhallisesta hetkestä. odotan että klo 4 ja mies kotona, häivyn samantien ovesta ulos!!

"..."
Tässä istun sohvalla ja teen viimeisiä työjuttuja etänä ennen vauvan saapumista. Äitiysloma alkaa ens viikon perjantaina, sitä odotellessa oon sairaslomalla, kun selkä pirulainen ei kestänyt työntekoa :(

"mievain"
Minä ja mies riidoissa, alkaen heti aamusta. Mies katselee lapsen kanssa telkkaa ja mä oon koneella. Pidetään mykkistä näköjään. Tunnin itkin tuolla lapsen huoneessa, mutta eipä sitä sekään kiinnostanut...

Yhteistyössä