Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Meillä mies istuu työkoneellaan ja raataa hommissaan.
Minä istun vastapäätä omalla koneellani ja palstailen samaan aikaan kun setvin papereita (työhuoneen suursiivouspäivä.)

Tytär 24 v kävi äsken miehensä ( 30v) kanssa syömässä ja siivosivat sitten keittiön.

Tytär 6 v istuu olohuoneessa kahdesta yhteentyönnetystä nojatuolista tehdyssä "majassa" ja kirjoittaa läppärillä kirjettä mummilleen.

Poika 5 v ja tyttärenpoika 4 v ovat riisuneet paitansa ja leikkivät sirkusakrobaatteja patjoilla olkkarin lattialla.
Tyttärentytär 2 v vipeltää poikien perässä ja matkii sen minkä osaa.

:)
 
Omaa aikaa
Lapset päiväunilla. Maksoin juuri yrityksen ja omat laskut, piipahdan Kaksplussalla =) ja toivottavasti siirryn pian jatkamaan eilen aloittamaani työhuoneen siivousta...veroilmoitus tekemättä AAARG =(
 
"vieras"
"Meillä mies istuu työkoneellaan ja raataa hommissaan.
Minä istun vastapäätä omalla koneellani ja palstailen samaan aikaan kun setvin papereita (työhuoneen suursiivouspäivä.)"

Meillä samat hommat, tosin kohta jätän paperit ja palstan rauhaan ja alan pelata jotain peliä vähäksi aikaa ennen kuin alan siivota kotia, mieskin lähtee kohta muualle hoitamaan asioita :) 1-vuotias on päiväunilla ja kanikin taitaa ottaa nokosia :D
 
Meille toi posti paketin, jossa oli mukavasti vappupillejä. No, sellainen vappuinen pörinä/vinkuna täyttää nyt mukavasti koko kämpän. :D

Kissat painii, kahvipannu ropsuttaa, minä tein virheen ja tälläsin ahterini talon mukavimpaan nojatuoliin.. onneks alkoi sataa, voi ainakin tunnilla lykätä kirjastoreissua.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Näin meillä"
Minna 5 v istuu lattialla ja opettelee uutta opperakappaletta, rakastaa niitä. Äitini 65 v kävi äsken ja toi suussasulavia korvapuusteja, joita kohta syömme. Mieheni 34 v kävi äsken kotona. Pekka 3,5 v edellisestä liitostani pelaa kehittävää "näin laitetaan ruokaa"-peliä. Harri 1 v nykyisestä liitostani nukkuu. Ehkä iltasella tulee vielä Minttu 20 v tyttäreni tyttärentyttäreni Kairan 2 v kanssa ja vietämme karaokeillan täyttävän pinaattijuustolasagnen äärellä. Ehkä seuraan liittyy vielä Mintun ex-mies Ykä 50 v, joka kuuluu tottakai vielä perheeseemme.

:) :)
 
[QUOTE="vieras";26136542]"Meillä mies istuu työkoneellaan ja raataa hommissaan.
Minä istun vastapäätä omalla koneellani ja palstailen samaan aikaan kun setvin papereita (työhuoneen suursiivouspäivä.)"

Meillä samat hommat, tosin kohta jätän paperit ja palstan rauhaan ja alan pelata jotain peliä vähäksi aikaa ennen kuin alan siivota kotia, mieskin lähtee kohta muualle hoitamaan asioita :) 1-vuotias on päiväunilla ja kanikin taitaa ottaa nokosia :D[/QUOTE]

Minä olen vasta päässyt alkuun.
Iso korillinen jo poisheitettävää paperia kertynyt vaikka paljon olen mapittanutkin...

Muutama tunti tässä vielä menee ennen kuin pääsen kirjahyllyjä imuroimaan.
:)
 

Yhteistyössä