Mitä teillä tapahtuu ja mitä tekis?

  • Viestiketjun aloittaja väsyttääkin
  • Ensimmäinen viesti
väsyttääkin
Meillä lapset katsovat telkkaria ja itse palstailen. ensin katsoivat elokuvan, nyt lastenohjelmia.
tekevät samalla vähän käsitöitä.

Tulee oltua nykyään aika vähän lasten kanssa, keksivät itselleen tekemiset. en jaksa oikeestaan enää leikkiä tai lautapelejäkään. kaikki tylsää. ja lapset taas useinkaan eivät lähde ulkoilemaan.

 
Mun äiti on käymässä joten se leikkii lasten kanssa tuossa lattialla mun nokan eessä :D Ulkoiltu ei oo moneen päivään ku pakkasta -30 ja esikoisen naama paleltui joululomalla jo pienemmässäkin pakkasessa :/
 
Marilii
Meillä vallitsee tapahtumattomuus. Kissat nukkuu kerrankin ...kynttilöitä poltan ja kohta teen jouluna jääneistä ompuista piirakan vaniljakastikkeen kera, jos onnistuu niin hyvä jos ei niin ei se mitään. Ukkeliin poltin käämini viikko sitten ja se saa nyt kärvistellä kämpillään. Vaahtokylvyn ajattelin tehdä kun niin tuli vilu kaupunkireissulla.
 
Pojat katsovat pikkukakkosta ja minä tulin vilkasemaan koneelta viestit. Vauva tuutii tyytyväisenä ja kohta varmaan aloitettava jotakin perussiivoilua ja iltasemmalla, poikien nukahdettua ehkä tovi käsitöitä perjantain ratoksi.
 
kotiäiti
mies töissä
esikoinen kaverilla yökylässä
seuraava lapsi tekee jotain huoneessaan
poika kattoo videota
kuopus äheltää tossa lattialla
ja minä koneella, aina välillä
 
Uunissa tuli, söimme juuri. Musa soi (esikoinen dj:na), tyty kirjoittaa runoa kaverilleen, kuopus taitaa nörtätä, isäntä soittelee ehkä GuitarHeroa ja mä ihmettelen tässä tätä tämän talon elämätä.
 
-
Mies töissä, lapset kattoo lastenohjelmia, minä tässä koneella. Ruoka syötiin jo ennen lastenohjelmia ja siivosin samalla keittiön, nyt saa hyvillä mielin vain olla, kun uloskaan ei tarkene mennä, hrrr... pakkasta -33! huh..
 
täh
...teillä kaikilla katotaan tellua ja/tai ollaan tietsikalla... Rikas elämä. Koneiden kans ollaan vuorovaikutuksessa... Meillä mä tulin hetkeks tiesalle äsken syötyä (itse tehtyä) pitsaa sulattelee, mies lukee aku ankkaa, vanhempi lapsi leikkii ja työntyy välillä syliin, nuoremman lapsen just syötin (imetän) ja nyt parhaillaan röyhtäytän. Vois alkaa juttelee tälle vauvalle ja ryhtyä suunnittelee minne lähdettäs kylään tai ketä kutsuttas meille..
 
Lapset katsoo telkkua ja menevät ihan pian nukkumaan. Esikoinen valittaa hirveää vilua ( nytkin talvihaalarit päällä sisällä, äsken kuumavesipullon kanssa peiton alla ), toivottavasti ei ole tulossa kipeäksi :/ Mä palstailen ja laittelen huutikseen uusia kohteita kun vihdoinkin löysin patterit kameraan :D
 

Yhteistyössä