voi kettu
meillä ei ole listassa kun yksi peli. mietin että mitä oikein ostais, haastava ikä, kun ei oikein enää leiki millään..
jaa niin joo, iPod touch oli meilläkin kitinän aiheena, mut ei oo saamassa 250e vekotinta.12v haluaa pihapelimaalin, jääkiekkomailan, lahjakortin urheilukauppaan, iPadin, nhl11-pelin XBoxiin, merkkivaatteita ja BMX-pyörän.
(Ja juu ei oo saamassa kaikkia)
En puhunutkaan pukista. Yleensä toiveen lahjasta voi esittää sen antajallekin, jos lapsi on hyvin kasvatettu, eikä mikään minä minä -tapaus.no tän ikäset harvoin enää uskoo joulupukkiin ja tietävät sen et vanhemmat sun muut ne ostavat. ja usein meilläkin on et yks isompi toivelahja ja sit harkinnalla muita toiveita
peesi. Mutta joillain nämä lökäpöksyvellihousut vaan haluavat, ei tapoja, ei käytöstä.
tuskin ainuttakaanAlkuperäinen kirjoittaja csödvu;22570532:Voi voi... montako 10 -> ikäistä sulla on? Mulla 3. Mua ärsytti suunnattomasti kaikki teini-ikäiset kunnes omani tulivat siihen ikään.
Nykyään en ymmärrä miten joku antaa esim. kaupassa pikkulasten kiukutella....
Mun lauantaina 12v täyttävä poika saa legopaketin, Guinessin ennätys-kirjan, usko-tai älä kirjan,Nintendoon pelin, muutaman DVD:n ja pleikkapelejä, ne ostin osan käytettynä parilla eurolla työkaverilta, hupparin ja sit jotain tulee vielä sukulaisilta.meillä ei ole listassa kun yksi peli. mietin että mitä oikein ostais, haastava ikä, kun ei oikein enää leiki millään..
mä tilasin enkuista viime jouluks simpson-krääsää oli verhoja, pussilakanoita ym. kurkkaappaMeillä 12v toivoo mm. kaikenlaista Simpsons-tavaraa, jotain PSP-pelejä, karkkia ja DC:n hupparia.