Minä imetän nuorimmaista 2kk ikäistä tyttöstä ja syön samalla voileipäkakkua (ristiäisistä ) mies pelaa pleikkaa, 1v2kk ja 2v4kk rakentelevat legoilla.
Molemmat lapset ovat mummon luona kun mummu on lomalla (mummulla siis harvoin aikaa oikein useammaksi tunniksi), mies on veljensä kanssa isänsä kämppää tyhjentämässä (kuoli jokin aika sitten) ja minä mahavauvan kanssa istun tiiviisti tässä enkä edes suunnittele tekeväni muuta
Minä nujun koneella, jo toista viikkoa tämä kurkkukipu/äänenkäheys/nuha vaivaa.... En oo jaksanut tänään tehdä MITÄÄN... Siitä huono omatunto, mut ei vaan jaksa. Lapsi kattoo titi-nallea, vaikka ei sitä oo koskaan ennen iltaa ollut lupa katsoa. Pihalla sataa vettä ja mun kurkulla ei sinne tänään mennä. Jos huomenna sitten ois jo parempa olo :'(
Mä oon vielä töissä ja motivaatiota vailla, joten siksi täällä Mies on varmaan just lähtenyt töistä hakemaan tyttöä pk:sta. Mäkin ajattelin tästä kyllä kohta liueta...
mies töissä,pojat 4v10kk ja 2v5kk riehuvat huoneessaan ja mä odotan kaveria ja sitä ukkoa et pääsen lähtee partylite kutsuille ukko saa ruokkia pojat ku tulee :kieh:
Esikoinen 9v siivoo (toivottavasti) huonettaan, kuopus 4,5v leikkii star warsia, mies töissä vielä ja mä teen ruokaa ja siivoilen, ja täs välissä surffaan.
Mina tulin vahan ennen kolmea toista. Mies viimeistelee keittioremppaa, vetaa valaistuksia. Vanhin poika viela koulumatkallaan. Vanhin likka kotiutui tanaan IB:n TOK risteilylta. Hanella ei siis koulua tanaan .Meni aamupv suoraan ajotunnille. Ajotunti paattyi tanaan tyopaikan pihaan. Tuplat tekevat viikkotavoitteita ennen iltaharrastuksia.
Lapset on päiväkodissa ja mies töissä, minä tulin just töistä kotiin ja odottelen että remppamiehet lähtee pois, että saan haettua lapset päikkäristä kotiin.