Mitä teidän perheenne tekee nyt?

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
Molemmat lapset ovat mummon luona kun mummu on lomalla (mummulla siis harvoin aikaa oikein useammaksi tunniksi), mies on veljensä kanssa isänsä kämppää tyhjentämässä (kuoli jokin aika sitten) ja minä mahavauvan kanssa istun tiiviisti tässä enkä edes suunnittele tekeväni muuta :D
 
Minä nujun koneella, jo toista viikkoa tämä kurkkukipu/äänenkäheys/nuha vaivaa.... En oo jaksanut tänään tehdä MITÄÄN... Siitä huono omatunto, mut ei vaan jaksa. Lapsi kattoo titi-nallea, vaikka ei sitä oo koskaan ennen iltaa ollut lupa katsoa. Pihalla sataa vettä ja mun kurkulla ei sinne tänään mennä. Jos huomenna sitten ois jo parempa olo :'(
 
Chick
Mä oon vielä töissä ja motivaatiota vailla, joten siksi täällä :) Mies on varmaan just lähtenyt töistä hakemaan tyttöä pk:sta. Mäkin ajattelin tästä kyllä kohta liueta...
 
Mina tulin vahan ennen kolmea toista. Mies viimeistelee keittioremppaa, vetaa valaistuksia. Vanhin poika viela koulumatkallaan. Vanhin likka kotiutui tanaan IB:n TOK risteilylta. Hanella ei siis koulua tanaan .Meni aamupv suoraan ajotunnille. Ajotunti paattyi tanaan tyopaikan pihaan. Tuplat tekevat viikkotavoitteita ennen iltaharrastuksia.
 

Yhteistyössä