Mitä teidän lapsilla ( alle8v) on tämän joulun .....

  • Viestiketjun aloittaja tässä näin
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Mun vielä hetken 7-v pojan ykköstoiveena on Nintendo 3ds-konsoli. Siihen sitten pelejä ja Lego Ninjago Tulen Temppeli sekä Armageddonin synkkä linnoitus (tms, NinjaGo sarjan legoja nääkin) on toivelistalla. Samoin KungFuPanda 2- leffa, bakuganeja ja Ben10-dvd. Tulee saamaan toivomansa.
 
äitii
meillä poika toivo sitä cars salama ohjattavaa autoa ja tulee sen saamaan. ostin jo kaappiin, sen halvemman version kylläkin. sit ostan jotain pikkulegoja ja pienemmälle ostan duploja ja kirjan ym... sukulaisilta tulee niin paljon lahoja,ainakin ennen tullut:D että en taida itse ostaa ku pari kolme lahjaa ja sit suklaata vähän ja yhteisen dvdn tai pelin.
 
sdgsgd
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25021245:
iPad, iPod, iPhone, läppäri. 7-vuotiaan toiveita. Noista toteutuu vain läppäri ja sekin kolmelle lapselle yhteiseksi.

Pikkasen on hintavia noi toiveet. :D
Anna sille iRisuja tai iSelkäsauna?
 
Pojat 7-v ja 3-v
Mun pojan luokalla ei ainakaan oo kellään sellaisia. Ihan tavis peruspuhelimet niillä on eikä mitään muuta sen ihmeellisempää. Mutta ehkä jossain päin ekaluokkalaiset on harrastaa tollaisia juttuja kuin iphone ja ipad.
Mä en ole käynyt katsomassa pojan luokalla mitä puhelimia lapsilla on. Tämän meidän asuinalueen huomioon ottaen en kyllä ihmettelis vaikka jollain sellaisia olisikin. Meillä varmasti vaikuttaa kun mulla ja miehellä on ne. Aika paljon riippuu vanhemmista. Jos meillä ei olis jo neljää läppäria voisin hyvin ostaa IPadin pojille lahjaksi. Niitä tiedän ainakin olevan muutamalla alle kouluikäiselläkin.
 
mama the strange
5-vuotiaani ykköstoiveita ovat Ninjago-legot ja eräs peli.

Ninjago-legoja ei varmaankaan saa, muita legoja ehkä. Toivomansa pelin saa. On varmasti mieluinen, koska on ollut toivelistalla jo keväästä asti.
 
har
Eskaripoika on jo kesästä saakka toivonut Nintendo DS:ää Mario pelillä ja sen tulee saamaan, itse ei varmaan osteta hänelle muuta. 4 vuotiaalla taas ei ole vielä mitään sellaista toivetta noussut esille joka olisi ihan must, toiveet vaihtelee päivittäin.
 
Meillä kolmevuotias osottelee koko lelukuvaston läpi "mä haluan ton. Mä haluan ton. Mä haluan ton..." :D Että sellasen lelukuvaston sitten saa varmaan lahjaksi kun se on niin jännä ;)

No ei.. Autorata on ollut tässä ilmoilla jo jonkin tovin että sellasesta taitaa haaveilla enemmänkin. Sen ostin. Semmonen ihan yksinkertainen missä autot tyyliin ajaa ympyrää :) Tuntui suht raskastekoiselta, ettei ihan yhdestä lyömisestä tai polkasusta menis rikki, ja siihen saa kuulemma varaosiakin :)

Tyttö 2-vee tykkää keijujen sienitalostaan ja etenkin niistä keijuhahmoista tosi paljon niin ostin keijujen kenkätalon nyt joululahjaksi. Minni-pehmoa myös halaili niin tiiviisti "salaisella lempilelujen valkkaus kierroksella" että oli pakko ostaa sekin, ja pojalle vastapainoksi sitten mikki.

En tiiä saako nuo meiltä mitään muuta, uskon että nuo ovat jo niin tervetulleita lahjoja että tuskinpa muusta väliä :)
 
"aave"
Mun pojan luokalla ei ainakaan oo kellään sellaisia. Ihan tavis peruspuhelimet niillä on eikä mitään muuta sen ihmeellisempää. Mutta ehkä jossain päin ekaluokkalaiset on harrastaa tollaisia juttuja kuin iphone ja ipad.
Kyllä meillä poika 6v haluaa iPhonen kun äitilläkin on. Eli meillä johtuu siitä. Saa aina välillä pelata sillä ja vissiin kuvittelee että jos saisi sellaisen omaksi voisi pelata koko ajan.

Meillä silti joulupukilta 6v toivoo ralliautoa ja tyttö prinsessajuttuja.
 
"mellan"
tyttö toivoi muumi seikkailu astioita, wiitä, ja rahaa polkupyörään. Muumi astiat olen jo ostanut, wiitä harkitsen vielä (jos ostan, se on sitten yhdistetty joulu- ja synttärilahja), rahaa toivottavasti saa sukulaisilta
 
"tonttu"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25021245:
iPad, iPod, iPhone, läppäri. 7-vuotiaan toiveita. Noista toteutuu vain läppäri ja sekin kolmelle lapselle yhteiseksi.

Pikkasen on hintavia noi toiveet. :D
Eihän nuo vielä mitään, meidän reílu 3 v vastasi tänään joululahjakyselyihin että haluaa "oman talon" ja " oman auton" :D

No joo, oltiin autolla liikkeellä ja just ajamassa omakotialueen läpi, josta varmaan sai ideansa :)
 
Meidän 6-vuotias toivoo star wars-legoja,valomiekkaa,taisteluhamsteria(siis sellanen zhu-zhu pets)kitaraa ja hälytysajoneuvoja, ne hän varmaan tulee saamaankin.
Ja 3-vuotiaan ainut toive oli zhu-zhu pets, jollanen löytyy jo äidin lahjakätköistä,toki hän tulee myös muutaman ylläripaketin saamaan.

Aika tasan täytyy lapsille lahjojen lukumäärässä olla, ovat siittä niin tarkkoja.
 

Yhteistyössä