Mitä tehdä?

Minulla ja miehelläni on pienimuotoinen ongelma.Olen luvannut ystävälleni, että tulee kummiksi jo kauan sitten,mutta nyt en enään halua häntä eikä mieskään missään nimessä koska hän ei voi sietää kyseistä ihmistä. Miten selittää hänelle ettemme ota häntä kummiksi ??
 
Saraldo
Valitsette ne kummit, jotka itse haluatte. Kyllähän monet tekee teini-ikäisinäkin lupauksia, joissa luvataan olla ristiin kummeja, mutta asiat muuttuvat, ihan lyhyessäkin ajassa. Jos tämä ihminen myöhemmin kysyy, miksei hänestä tullut kummia, niin voit sanoa ihan suoraan, että koska kummipäätös tehdään yhdessä, te päädyitte yhdessä toisiin ihmisiin. Ja jos et itsekään siitä ihmisestä tykkää, niin miksi ylipäätään kaveeraat sen kanssa?
 
  • Tykkää
Reactions: nöppäri
no en enään kauheesti pidäkkään mun synnytykses tuli viimenen pisara. Itel kauheet kivut niin yks valittaa ku on surkeet tuolit et hänen selkäänsä särkee,paree syntyy klo 20 sen muksun "mulla on huomen vapaa päivä et en haluu olla tääl huomen.." Onneksi kuitenkin sain mieheltäni kaiken tuen synnytykseen.
 
Olemme tunteneet jo 17 vuotta hänenkaa eli ihan muksust asti ja ollaan luvattu jo silloin joskus 5vuotiaana että meistä tulee toistemme lasten kummit.. hänellä on ennestään kummityttö ja eikä senkaa ole missään tekemisissä kun asuu 15km päässä niin vaikea päästä muka kattoo ja tossa menee suora juna yhteys kyseiseen kaupunkii. itse muutamme vuoden päästä pois ja matka venyykin 50 km niin voin vain kuvitella että ei tule pitämään mitään yhteyttä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä