Mitä tehdä??

  • Viestiketjun aloittaja SYVÄSTI AVUN TARPEESSA
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mutta oikeasti, kuinka monen ystävät katkaisee huolestuneen avomiehen puhelun? Jos se äijän perkele on mennyt tekemään jotain, niin se saa etsiä niin hyvän piilopaikan ettei semmoista taida täältä löytyäkkään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
onko vaimosi ollut ennen pois tällä tavalla? eli ei ole tullut kotiin silloin kun lupaa?

miksi pelkäät, että jotain peruuttamatonta on tapahtunut, millainen tämä salikaveri on ja mistä tiedät, että hän on vaimostasi ollut kiinnostunut?
öö, ei ole ollut juuri missään aiemmin ja viimeksi kun kävi samalla tavalla salilla (uusi harrastus) tuli kyllä kotiin heti ohjelman loputtua.

Ja tämän kaverin tunteet kävivät ilmi, kun hän oli ehdottanut, että avopuolisoni olisi mennyt hänelle syömään jne, jonka jälkeen avokkini kertoi että on kyllä varattu ja lapsi. Mies vieraili täällä aikaisemmin tänään, mutta tuo käytös mitä hän teki puhelimessa ei vastaa kyllä yhtään sitä, millaisen kuvan hän antoi....
eli siis tämä salikaveri oli teillä tänään ennen kuin lähtivät salille. ovatko siis vasta juuri tutustuneet ja siellä salilla juuri?

näillä tiedoilla kuulostaa oudolle, että mies laittaa sinulle luurin kiinni. varmastikin avovaimosi on hänen seurassaa, muutenhan miehellä ei voi olla syytä katkaista puhelua? sanooko hän mitään ennen kuin sulkee?

en tiedä, tosi oudolta kuulostaa. tietysti jos avovaimosi on myös ihastunut häneen, mutta en siinä tapauksessa ymmärrä, miksi tämä mies vastaa siihen puheluun, ilmeisesti useasti?

onko avovaimosi huolehtiva äiti, mietin että tietää varmasti, että lapsella on se yötissiaika... toivottavasti kaikki on hyvin!
Juu, mies kävi täällä tänään lapsen 1 v kakulla ja istuttiin täällä porukalla n. 1 h, jonka jälkeen he lähtivät salille.

Mies sanoo vastatessaan ainoastaan "Niin?" ja sitten kun sanon mitä tahansa, katkaisee puhelun.

Ja puolisoni on todella huolehtiva äiti, ei hän ennen saliharrastusta liikkunut juuri missään, ja nyt muuton jälkeen lähti hommaamaan uusia kavereita salilta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
siis vaimoni on ihan normaalisti imettänyt tyttöä, kun on herännyt öisin. Pelkään myös ettei osaa nyt nukkua ilman (miksi osaisi yhtäkkiä kun ei ole ollut tarvetta?) ja etten pysty nukkumaan myöskään sen takia.
Sä olet provo. Mut vastataan.
Nainen ei jätä lasta syöttämättä naimisen takia. :) Sä olisit tällaisen huolimattomuuden huomannut jo aiemmin.
Joten- avokki on pulassa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
jos vauva herää, niin eikö ole oppinut juomaan pullosta?
Jotenkuten, pääsääntöisesti vain saanut tissiä. Viime yö oli neidillä hyvin levoton ja tämä yö näyttää olevan vähän vastaava. Hän tuossa unissaan "äännähtelee" itkun kaltaisesti, mutta rauhoittuu ainakin vielä ääneen.
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
siis vaimoni on ihan normaalisti imettänyt tyttöä, kun on herännyt öisin. Pelkään myös ettei osaa nyt nukkua ilman (miksi osaisi yhtäkkiä kun ei ole ollut tarvetta?) ja etten pysty nukkumaan myöskään sen takia.
Sä olet provo. Mut vastataan.
Nainen ei jätä lasta syöttämättä naimisen takia. :) Sä olisit tällaisen huolimattomuuden huomannut jo aiemmin.
Joten- avokki on pulassa.
Mistäs sä sen tiedät!?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
siis vaimoni on ihan normaalisti imettänyt tyttöä, kun on herännyt öisin. Pelkään myös ettei osaa nyt nukkua ilman (miksi osaisi yhtäkkiä kun ei ole ollut tarvetta?) ja etten pysty nukkumaan myöskään sen takia.
Sä olet provo. Mut vastataan.
Nainen ei jätä lasta syöttämättä naimisen takia. :) Sä olisit tällaisen huolimattomuuden huomannut jo aiemmin.
Joten- avokki on pulassa.
Ei ole provo, en tiedä edes miksi kirjoitan näihin. Varmaan jotta saisin muuta ajateltavaa. Mutta toiseen lauseen kanssa olen samaa mieltä, jonka takia mietinkin vaikka mitä... Ja sen miehen käytöksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
onko vaimosi ollut ennen pois tällä tavalla? eli ei ole tullut kotiin silloin kun lupaa?

miksi pelkäät, että jotain peruuttamatonta on tapahtunut, millainen tämä salikaveri on ja mistä tiedät, että hän on vaimostasi ollut kiinnostunut?
öö, ei ole ollut juuri missään aiemmin ja viimeksi kun kävi samalla tavalla salilla (uusi harrastus) tuli kyllä kotiin heti ohjelman loputtua.

Ja tämän kaverin tunteet kävivät ilmi, kun hän oli ehdottanut, että avopuolisoni olisi mennyt hänelle syömään jne, jonka jälkeen avokkini kertoi että on kyllä varattu ja lapsi. Mies vieraili täällä aikaisemmin tänään, mutta tuo käytös mitä hän teki puhelimessa ei vastaa kyllä yhtään sitä, millaisen kuvan hän antoi....
eli siis tämä salikaveri oli teillä tänään ennen kuin lähtivät salille. ovatko siis vasta juuri tutustuneet ja siellä salilla juuri?

näillä tiedoilla kuulostaa oudolle, että mies laittaa sinulle luurin kiinni. varmastikin avovaimosi on hänen seurassaa, muutenhan miehellä ei voi olla syytä katkaista puhelua? sanooko hän mitään ennen kuin sulkee?

en tiedä, tosi oudolta kuulostaa. tietysti jos avovaimosi on myös ihastunut häneen, mutta en siinä tapauksessa ymmärrä, miksi tämä mies vastaa siihen puheluun, ilmeisesti useasti?

onko avovaimosi huolehtiva äiti, mietin että tietää varmasti, että lapsella on se yötissiaika... toivottavasti kaikki on hyvin!
Juu, mies kävi täällä tänään lapsen 1 v kakulla ja istuttiin täällä porukalla n. 1 h, jonka jälkeen he lähtivät salille.

Mies sanoo vastatessaan ainoastaan "Niin?" ja sitten kun sanon mitä tahansa, katkaisee puhelun.

Ja puolisoni on todella huolehtiva äiti, ei hän ennen saliharrastusta liikkunut juuri missään, ja nyt muuton jälkeen lähti hommaamaan uusia kavereita salilta.
soita vielä ja kysy onko avovaimo kunnossa?

en oikein ymmärrä kyllä, puolisosi varmaan tietää että olet todella huolissasi. miksi ei laittaisi sinulle viestiä? ja miksi olisi poissa lapsensa luota keskellä yötä. teoriassa on mahdollista, että puolisosi on häneen ihastunut/rakastunut mutta miksi silti toimisi noin.

 
iik
Tää tosiaan on tyhmä provo, mutta kuitenkin. Jokainen tervejärkinen olisi jo soittanut poliisille, jos vaimo olisi jäänyt tapojensa ja kaiken todennäköisyyden vastaisesti saapumatta kotiin lähes tuntemattoman matkasta.
 
ap
Hän siis on yleensä tuonut myös puolison takaisin salilta, joten siksi minusta oli luonnollista soittaa tälle henkilölle. Mutta se mikä tässä ei ole luonnollista on hänen käytöksensä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja iik:
Tää tosiaan on tyhmä provo, mutta kuitenkin. Jokainen tervejärkinen olisi jo soittanut poliisille, jos vaimo olisi jäänyt tapojensa ja kaiken todennäköisyyden vastaisesti saapumatta kotiin lähes tuntemattoman matkasta.
Tietääkseni poliisi ei tee mitään, jos henkilö ei ole ollut kadoksissa vuorokautta. Mutta joo, olisin varmasti jo soittanutkin muussa tapauksessa poliisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän siis on yleensä tuonut myös puolison takaisin salilta, joten siksi minusta oli luonnollista soittaa tälle henkilölle. Mutta se mikä tässä ei ole luonnollista on hänen käytöksensä.
soita poliisille ja kysy mitä tehdä! vaimosi voi olla ihan oikeasti avun tarpeessa.

tiedätkö salikaverin koko nimen?

 
iik
Ap; vastaiauuden varalle. Tällaisilla asioilla ei saa leikkiä! Oleko koskaan kuullut tarinaa siitä sutta huutaneesta pojasta? Tarinassa piilee vinha opetus.

Jos kukaan ei ikinä tekisi viihdettä hädässä olemisen kustannuksella, ei kukaan jäisi myöskään saamatta apua siksi, että epäiltisiin avunpyynnön olevan pila.
 
äiti
Syökö lapsesi pulloa? voi kauhea jos on tottunut pelkälle tissille...voimia sulle päästä siihen asti kunnes vaimosi tulee takaisin. Et siis yhtään tiedä missä vaimosi on? laita viestiä kummanki puhelimeen että jos ei kuulu mitään,niin soitat poliisit perään. Ja teet sen myös,koska mistä sen tietää mikä hullu tää kaveri on.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän siis on yleensä tuonut myös puolison takaisin salilta, joten siksi minusta oli luonnollista soittaa tälle henkilölle. Mutta se mikä tässä ei ole luonnollista on hänen käytöksensä.
soita poliisille ja kysy mitä tehdä! vaimosi voi olla ihan oikeasti avun tarpeessa.

tiedätkö salikaverin koko nimen?
Tiedän, siksi sain hänen osoitteen numeropalvelusta.
 
gf
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
onko vaimosi ollut ennen pois tällä tavalla? eli ei ole tullut kotiin silloin kun lupaa?

miksi pelkäät, että jotain peruuttamatonta on tapahtunut, millainen tämä salikaveri on ja mistä tiedät, että hän on vaimostasi ollut kiinnostunut?
öö, ei ole ollut juuri missään aiemmin ja viimeksi kun kävi samalla tavalla salilla (uusi harrastus) tuli kyllä kotiin heti ohjelman loputtua.

Ja tämän kaverin tunteet kävivät ilmi, kun hän oli ehdottanut, että avopuolisoni olisi mennyt hänelle syömään jne, jonka jälkeen avokkini kertoi että on kyllä varattu ja lapsi. Mies vieraili täällä aikaisemmin tänään, mutta tuo käytös mitä hän teki puhelimessa ei vastaa kyllä yhtään sitä, millaisen kuvan hän antoi....
eli siis tämä salikaveri oli teillä tänään ennen kuin lähtivät salille. ovatko siis vasta juuri tutustuneet ja siellä salilla juuri?

näillä tiedoilla kuulostaa oudolle, että mies laittaa sinulle luurin kiinni. varmastikin avovaimosi on hänen seurassaa, muutenhan miehellä ei voi olla syytä katkaista puhelua? sanooko hän mitään ennen kuin sulkee?

en tiedä, tosi oudolta kuulostaa. tietysti jos avovaimosi on myös ihastunut häneen, mutta en siinä tapauksessa ymmärrä, miksi tämä mies vastaa siihen puheluun, ilmeisesti useasti?

onko avovaimosi huolehtiva äiti, mietin että tietää varmasti, että lapsella on se yötissiaika... toivottavasti kaikki on hyvin!
Juu, mies kävi täällä tänään lapsen 1 v kakulla ja istuttiin täällä porukalla n. 1 h, jonka jälkeen he lähtivät salille.

Mies sanoo vastatessaan ainoastaan "Niin?" ja sitten kun sanon mitä tahansa, katkaisee puhelun.

Ja puolisoni on todella huolehtiva äiti, ei hän ennen saliharrastusta liikkunut juuri missään, ja nyt muuton jälkeen lähti hommaamaan uusia kavereita salilta.
Siis hä, onkse jotenkin tyhmä? Ei halua puhua sun kanssa, mut vastaa kuitenkin vaikka näkee että sä soitat ja sitten katkasee :D Mitä helvettiä...
 
joo-o
siis teidän lapsi on 1v ja joten kuten osaa juoda pullosta o_O mistäs se sitten juo esim ruokaillessa? jos osaa juoda nokkamukista niin kyllä pullostakin.. niin provo että...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
siis teidän lapsi on 1v ja joten kuten osaa juoda pullosta o_O mistäs se sitten juo esim ruokaillessa? jos osaa juoda nokkamukista niin kyllä pullostakin.. niin provo että...
Oletko koskaan kuullut tunnetilasta paniikki? Ja kyllä, nokkamukista juo ruokaillessa mutta ei se siihen nukahda!
 
ffh
No jos tää ei ole provo niin pistä kummallekin viestiä et jos eivät nyt vastaa puheluun tai laita edes viestiä niin teet katoamisilmoituksen. Ja sitten teet sen, koska sithän muijalle on käynyt jotain.
 

Yhteistyössä