Mitä tehdä??

  • Viestiketjun aloittaja SYVÄSTI AVUN TARPEESSA
  • Ensimmäinen viesti
SYVÄSTI AVUN TARPEESSA
Tilanne on tämä:

Avopuolisoni on lähtenyt kotoa saliystävänsä kanssa salille puoli 5 aikaan ja sanonut tulevansa takaisin viim. puol 9 (kun sali menee 8 kiinni). Avopuolisolla kännykkä ollut lähtiessä äänettömällä kun ei halua häiritä muita. Vastannut viimeksi minulle n. klo 7 jolloin sanoi että hellii kun pääsee kotiin jne jne.

MUTTA

puolisoa ei ole kuulunut eikä näkynyt, sekä ei ole vastannut puheluihin eikä viesteihin.Soitin myös tälle miespuoliselle salikaverille, joka katkaisi heti puhelun kun kuuli että soitan. (Soitin siis monesti, luullen että kenttä tai jotain meni ekalla kerralla). Laitoin myös tämän miehen puhelimeen viestiä, mutta näihin ei ole vastattu.

Itse olen nyt täällä kotona "vankina", kun meillä on 1 v vanha lapsi ja en voi lähteä tästä mihinkään. Taustana vielä se, että tällä salikaverilla on jotain muutakin tunteita kuin kaveritunteita puolisoani kohtaan... APUA!

Olen ihan paniikissa, kun en osaa olla!
 
ap
juu, siis olen itse se mies ja kyseessä on avovaimoni... ja olen kyllä vihainenkin, mutta myös erittäin huolissani... en vain halua huolestuttaa muita tällä asialla... siis sukulaisia jne.
 
ap
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
 
ap
Tuo yllämainittu tuli vielä mieleen, koska uhkasin että kävelen paikan päälle huomenna jos puoliso ei ole kotiin tullut. Koska kyllä minä siinä vaiheessa laittaisin jonkinlaista viestiä tai informaatiota.
 
iik
No mulla kyllä tuli heti mieleen, että ei kai mitään ole sattunut! Tai ei kai se toinen tee mitään pahaa avopuolisollesi *brrrrrrr....* Jos ne pettäisi, miksi vain toisen puhelin olisi kiinni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
onko vaimosi ollut ennen pois tällä tavalla? eli ei ole tullut kotiin silloin kun lupaa?

miksi pelkäät, että jotain peruuttamatonta on tapahtunut, millainen tämä salikaveri on ja mistä tiedät, että hän on vaimostasi ollut kiinnostunut?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
onko vaimosi ollut ennen pois tällä tavalla? eli ei ole tullut kotiin silloin kun lupaa?

miksi pelkäät, että jotain peruuttamatonta on tapahtunut, millainen tämä salikaveri on ja mistä tiedät, että hän on vaimostasi ollut kiinnostunut?
öö, ei ole ollut juuri missään aiemmin ja viimeksi kun kävi samalla tavalla salilla (uusi harrastus) tuli kyllä kotiin heti ohjelman loputtua.

Ja tämän kaverin tunteet kävivät ilmi, kun hän oli ehdottanut, että avopuolisoni olisi mennyt hänelle syömään jne, jonka jälkeen avokkini kertoi että on kyllä varattu ja lapsi. Mies vieraili täällä aikaisemmin tänään, mutta tuo käytös mitä hän teki puhelimessa ei vastaa kyllä yhtään sitä, millaisen kuvan hän antoi....

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
Ap on siiis mies.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
siis vaimoni on ihan normaalisti imettänyt tyttöä, kun on herännyt öisin. Pelkään myös ettei osaa nyt nukkua ilman (miksi osaisi yhtäkkiä kun ei ole ollut tarvetta?) ja etten pysty nukkumaan myöskään sen takia.
 
nino
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.

mieheskö sen lapsen on tähän asti hoitanu ja syöttäny?
Luetaanko näitä ketjuja ennen kuin vastataan? Ap on mies!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta minulla on vain semmoinen paha tunne näiden puheluiden takia (siis mitä tein myös tälle ystävälle) että hän on tehnyt jotain peruuttamatonta.. en tiedä.... olen ihan hukassa, mitäs minä teen jos tuo vauvakaan herää? Hän kun on tottunut vielä yötissiin yms.
onko vaimosi ollut ennen pois tällä tavalla? eli ei ole tullut kotiin silloin kun lupaa?

miksi pelkäät, että jotain peruuttamatonta on tapahtunut, millainen tämä salikaveri on ja mistä tiedät, että hän on vaimostasi ollut kiinnostunut?
öö, ei ole ollut juuri missään aiemmin ja viimeksi kun kävi samalla tavalla salilla (uusi harrastus) tuli kyllä kotiin heti ohjelman loputtua.

Ja tämän kaverin tunteet kävivät ilmi, kun hän oli ehdottanut, että avopuolisoni olisi mennyt hänelle syömään jne, jonka jälkeen avokkini kertoi että on kyllä varattu ja lapsi. Mies vieraili täällä aikaisemmin tänään, mutta tuo käytös mitä hän teki puhelimessa ei vastaa kyllä yhtään sitä, millaisen kuvan hän antoi....
eli siis tämä salikaveri oli teillä tänään ennen kuin lähtivät salille. ovatko siis vasta juuri tutustuneet ja siellä salilla juuri?

näillä tiedoilla kuulostaa oudolle, että mies laittaa sinulle luurin kiinni. varmastikin avovaimosi on hänen seurassaa, muutenhan miehellä ei voi olla syytä katkaista puhelua? sanooko hän mitään ennen kuin sulkee?

en tiedä, tosi oudolta kuulostaa. tietysti jos avovaimosi on myös ihastunut häneen, mutta en siinä tapauksessa ymmärrä, miksi tämä mies vastaa siihen puheluun, ilmeisesti useasti?

onko avovaimosi huolehtiva äiti, mietin että tietää varmasti, että lapsella on se yötissiaika... toivottavasti kaikki on hyvin!
 

Yhteistyössä