mutta kun on lapsesta asti "koulutettu" olemaan se huomaamaton ihminen ja ala- sekä yläasteajan koulukiusattu ja sitäkin kautta oppinut miellyttämään ja olemaan hajoton, mauton ja väritön, niin se on tosi vaikeaaOpetelkaa nyt hyvä ihmiset pitämään puolenne! Sanokaa EI. Jos ei mene perille, sanokaa se uudestaan! Pitäkää rajanne!
Mutta oikeasti, kiusallistahan se on aikuista ihmistä lähteä rajaamaan.
Tää on varmasti kivaa kun homma toimii! Teil synkkaa kemiat yms. Tuskin pyyhit viereaitten mukuloitten pyllyjä tai käytät vessassa? Kait ne äidit oman jälkikasvun hoitaa?Meillä on taas niinpäin, että itse tykkään kun meidän pihalla on aina porukkaa. Meidän piha on viimeiset viisi vuotta ollut koko naapuruston mammojen käytössä leikkimökkeineen, keinuineen ja trampoliineineen. Aina kun menen pihalle niin kohta siinä on naapuritkin Joskus ollaan muidenkin pihoilla, mutta harvemmin. Minua ei haittaa yhtään vaikka lapset ramppaa pissalla tai kakalla ja vettä, jopa mehua on aina tarjolla. Yleensä keitän vielä kahvitkin mammoille, helteellä juodaan kylmiä juomia
Kiva kun on itsellä ja lapsilla kavereita!
Miten niin makeileva? Omasta mielestäni olen ollut häntä kohtaan ihan asiallinen, joskus etäinen ja mm maalannut aitaa omissa oloissani. Silti hän on siinä pihalla, vaikka vastailisin ynähtelemällä ja pyrkisin aina hommiin kauimmaiseen nurkkaan.Eli ongelma, ei perimmiltään olekaan tunkeileva naapuri, vaan makeileva perheenäiti, joka ei osaa pitää rajoajaan. Ota itseäsi niskasta kiinni nainen ja harjoittele peilin edessä etukäteen sanomaan napakasti EI!