omanelämänsävanki
Eli siis homman nimi on tämä: Olen avioliitossa lähemmäs kymmenettä vuotta ja meillä on 7v. ja 4v. lapset. Mies on tässä vuosien kuluessa muuttunut itsekkääksi ja nykyään on jokapäiväistä tuo huutaminen lapsille, huutaminen minulle, lasten läpsiminen, roikottaminen tai nipistely.. Isän malli alkaa näkyä etenkin vanhemmassa lapsessa, käyttäytyy suuttuessaan todella agressiivisesti..
Itse en jaksa olla jatkuvasti ns. erotuomarina ja tosiaan lastensuojelun työntekijöille olen puhunut isän käytöksestä, mutta kuulemma eivät ota kantaa, kun eivät ole juuri isää nähneet.
Olisiko väliaikainen asumisero mitään?
Tajuaisiko mies siten, että noin ei vaan voi käyttäytyä?
Ja tosiaan puhunut olen asiasta ties kuinka monta kertaa ja asiat muuttuu korkeintaan päiväksi tai pariksi.
Muuten hän on maailman ihanin mies ja isä..
Itsellä ei tosiaan ole töitä tai mtn., niin periaatteessa vähän hankala tästä on lähteä..
Itse en jaksa olla jatkuvasti ns. erotuomarina ja tosiaan lastensuojelun työntekijöille olen puhunut isän käytöksestä, mutta kuulemma eivät ota kantaa, kun eivät ole juuri isää nähneet.
Olisiko väliaikainen asumisero mitään?
Tajuaisiko mies siten, että noin ei vaan voi käyttäytyä?
Ja tosiaan puhunut olen asiasta ties kuinka monta kertaa ja asiat muuttuu korkeintaan päiväksi tai pariksi.
Muuten hän on maailman ihanin mies ja isä..
Itsellä ei tosiaan ole töitä tai mtn., niin periaatteessa vähän hankala tästä on lähteä..