?
++++++
Vieras
Otin nuorena ja naivina miehen ja oltu 13v yhdessä. Miestä ei juuri kotityöt kiinnosta. Astiat laittaa koneeseen ja tekee siitäkin suuren haloon. Itse kun siivoan kämpän niin en tee mitään suurta numeroa ja kukaan ei huomaa. Meillä mies ei tee edes miestenhommia vaan isäni on käynyt tekemässä kaikki. =( Olen loppu. Mies nukkuu vaan vk-loppuisin myöhään iltapäivään ja valvoo yöt. Itse en saa nukkua pitkään tai levätä. Eipä tuo hanki tänne sukulaisiaan edes hoitamaan vk-loppuisin lapsia. Jos hänen äitinsä täällä niin samalla tavalla joudun heräämään ja laittamaan ruokaa. Ei äitinsäkään tee muuta kuin nököttää sohvalla. Omat vanhempani auttavat minua paljon.
Pariterapiasta olen puhunut mutta mies ei ole halukas siihen.
Olen 90% lasten kanssa yksin ja mies eri tilassa itsekseen.
Ei puhu minulle mitään jos en kysele.
Riidat aika kamalia. Silloin mies alkaa solvaamaan ja haukkumaan tyhmäksi hulluksi ja pöpipääksi. =(
En tiedä mite tekisi? Tuolla moni sanoi, että erotessa joutuu tekemään sitten kaiken yksin mutta olisiko henkinen taakka helpompi?
Niin ja meillä myös olisi erotessa luopuminen unelma talosta, jonka senkin isäni tehnyt suureksi osaksi.
Mieheni ei mitään osaa arvostaa, ei kiittää, vanhempiani solvaa vaikka he avustavat paljon meitä. =(
Erotessa jäisin yh:ksi koska mies ei asuisi lähellä meitä.
Ratkaisu tilanteeseen olisi tietty siivousapu tai itselle harrastuksia/tekemistä, mutta kaikki rahat menee miehen autoon ja työmatkoihin ja bensoihin. Jos muuttaisimme miehen työkaupunkiin. Niin olisin aivan yksin ilman apuja, työpaikkani vaihtuisi taas. Miehellä pysynyt 10v ajan sama. Mies ei kuitenkaan muuttuisi osallistuvammaksi kuitenkaan.
Pariterapiasta olen puhunut mutta mies ei ole halukas siihen.
Olen 90% lasten kanssa yksin ja mies eri tilassa itsekseen.
Ei puhu minulle mitään jos en kysele.
Riidat aika kamalia. Silloin mies alkaa solvaamaan ja haukkumaan tyhmäksi hulluksi ja pöpipääksi. =(
En tiedä mite tekisi? Tuolla moni sanoi, että erotessa joutuu tekemään sitten kaiken yksin mutta olisiko henkinen taakka helpompi?
Niin ja meillä myös olisi erotessa luopuminen unelma talosta, jonka senkin isäni tehnyt suureksi osaksi.
Mieheni ei mitään osaa arvostaa, ei kiittää, vanhempiani solvaa vaikka he avustavat paljon meitä. =(
Erotessa jäisin yh:ksi koska mies ei asuisi lähellä meitä.
Ratkaisu tilanteeseen olisi tietty siivousapu tai itselle harrastuksia/tekemistä, mutta kaikki rahat menee miehen autoon ja työmatkoihin ja bensoihin. Jos muuttaisimme miehen työkaupunkiin. Niin olisin aivan yksin ilman apuja, työpaikkani vaihtuisi taas. Miehellä pysynyt 10v ajan sama. Mies ei kuitenkaan muuttuisi osallistuvammaksi kuitenkaan.