Mitä tehdä mahalle joka näyttää aivan kuin olisi raskaana?????

mie
Täällä sama homma. Aivan mieletön kessi. Ihan kuin olisin raskaana. Se ei ole sellaista löysää makkaraa vaan ihan pallo maha. Meillä se on kyl perinnöllistä, että heti kaikki ylimääräinen tulee mahaan palloksi. Vyötärön ymp. 89cm, pituus 165cm ja paino 60kg.
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Täällä sama homma. Aivan mieletön kessi. Ihan kuin olisin raskaana. Se ei ole sellaista löysää makkaraa vaan ihan pallo maha. Meillä se on kyl perinnöllistä, että heti kaikki ylimääräinen tulee mahaan palloksi. Vyötärön ymp. 89cm, pituus 165cm ja paino 60kg.
Paitsi perinnöllisyydestä ei ole tietoa. Mut mitat on samat. Siis jumaleissön...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Täällä sama homma. Aivan mieletön kessi. Ihan kuin olisin raskaana. Se ei ole sellaista löysää makkaraa vaan ihan pallo maha. Meillä se on kyl perinnöllistä, että heti kaikki ylimääräinen tulee mahaan palloksi. Vyötärön ymp. 89cm, pituus 165cm ja paino 60kg.
Paitsi perinnöllisyydestä ei ole tietoa. Mut mitat on samat. Siis jumaleissön...
Auttaskohan jos jättäis hiilihydraatit vähemmälle? Onko kellään tietoa?
 
vieras
Mulla taas painoa ei ole, siis 162cm ja 48kg, mutta vatsa on turvonnut ja löysä, roikkuu ja jenkkakahvojakin on - siitäkin huolimatta, että MITTOJEN perusteella vaikutan pelkältä luurangolta. Pari kertaa on kysytty, että milloin sulla on laskettu aika. :ashamed: Ihan karseeta, enkä ole tästä eroon päässyt, vaikka terveellisesti syön ja lenkkeillä olen yrittänyt. Turhauttaa, kun ei tuu tuloksia.
 
:::::
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
oon 172cm, ja painan 90kg :eek: :ashamed:
mut siis mulla toi kaikki yli 10kg tuntuu olevan tossa VYÖTÄRÖLLÄ MAHAN KOHDALLA :kieh:
Anteeks nyt vaan....Siis mikä vaan 10kg? Saman pituinen kui sä olen ja paino 58kg.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
hei mullakin pallomaha.. ja olen sitäpaitsi ihan normaalipainon alarajoilla. vatsalihaksia voisi toki tehdä mutta epäilen auttaisiko
Painolla ei ole mitään tekemistä lihaskunnon kanssa.
tiedän, tarkoitin vain ettei voi olla tuo pallo vyöräröllä läskiä. Veljelläni sama homma ja käy salilla 5 kertaa viikossa. Tiedän että tämä laiskuuteni kyllä lisää pömpötystä huimasti!
 
mitä mä teen jos sain tänää tietäää et olen raskaana ja en todellakaa taho lasta viel. ku olen 16vuotias enkä ole valmis lapsen tekoo.. :(( hoitamisee jne.. en halua lasta :(( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :eek: :eek:
 
Mä kans tarttisin jo jotain aktiviteettia tonne vyötärön seutuun. Näytän ihan ku olisin 20 viikolla raskaana. Oltiin meinaan jussina saunassa keverin kanssa, joka on noilla viikoilla ja mä totesin, et oon ainaki yhtä masukas kuin hänkin.
Heti alkuun synnytyksen jälkeen tein vatsoja, mut nyt on muka niin kiirus, ettei enää kerkiä ku pari kertaa viikossa.
Likka on kohta 4kk ja kaverin mies sanoi, että VUOSI synnytyksestä, ni sitten vasta naisen tarvii olla vanhoissa mitoissa. Eikä mulla kyl painoa oo ku nelisen kiloa (18 tuli) enemmän ku enne raskautta, mut kun se on kaikki vissiin mahanahassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla taas painoa ei ole, siis 162cm ja 48kg, mutta vatsa on turvonnut ja löysä, roikkuu ja jenkkakahvojakin on - siitäkin huolimatta, että MITTOJEN perusteella vaikutan pelkältä luurangolta. Pari kertaa on kysytty, että milloin sulla on laskettu aika. :ashamed: Ihan karseeta, enkä ole tästä eroon päässyt, vaikka terveellisesti syön ja lenkkeillä olen yrittänyt. Turhauttaa, kun ei tuu tuloksia.
Tää on kun mun suusta! Oon TÄYSIN saman kokonen,mut maha on ihan hirvee!Enkä osaa tehä kunnolla mitään liikkeitä,yrittäny oo vaikka mitä!!
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla taas painoa ei ole, siis 162cm ja 48kg, mutta vatsa on turvonnut ja löysä, roikkuu ja jenkkakahvojakin on - siitäkin huolimatta, että MITTOJEN perusteella vaikutan pelkältä luurangolta. Pari kertaa on kysytty, että milloin sulla on laskettu aika. :ashamed: Ihan karseeta, enkä ole tästä eroon päässyt, vaikka terveellisesti syön ja lenkkeillä olen yrittänyt. Turhauttaa, kun ei tuu tuloksia.
ihan sama juttu! minäkin oon lenkkeillyt mutta järeämmät aseet pitäisi ottaa käyttöön eli vatsalihastreeni kotona joka ilta.. itseäni siis tarkoitan.. auttaisi varmasti edes hiukan
 
:::::
Alkuperäinen kirjoittaja elly:
mitä mä teen jos sain tänää tietäää et olen raskaana ja en todellakaa taho lasta viel. ku olen 16vuotias enkä ole valmis lapsen tekoo.. :(( hoitamisee jne.. en halua lasta :(( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :eek: :eek:
Mitä tää tähän aloitukseen kuuluu?

Et sitten ole koskaan ehkäisystä kuullut? Todella surullista...
 
jaa
vinoja vatsalihasliikkeitä pitäisi alkaa jumpata. Liikkeet tuntuu hassuilta, mitättömiltä, eivät "tunnu" missään, mutta kiinteyttävät sisäiset vinot vatsalihkaset.

sen jälkeen ja samaan aikaan aletaan oikea dietti. Ruokavalion tarkistus lähtee siitä, että kirjaat ylös joka ikisen suupalan ja juoman, mitä päivän aikana suuhusi laitat.

jos haluat harrastaa jotain liikuntaa, fillarointi ja kävely ovat ihan hyviä. alkuun ja mikä ettei pidemmän päälle myös.

mutta kyllä sulla ap enemmän on ylipainoa kuin 10 kg, ja sekin on aika paljon. Vähintään 20 kg voit pudottaa, eli painaa 70 kg.
 

Yhteistyössä