Mitä tehdä, kun suhteessa ei ole läheisyyttä ja seksiä vain pyytämällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kianna

Vieras
Aina ollut näin. Miehen vaikea näyttää tunteitaa, vaikka sanoo rakastavansa. Lisäksi seksiä saan vain pyytämällä noin 2-4 kertaa kuussa. Hän kokee itsensä epäseksikkääksi, joten tiedän sen olevan yksi syy. En tiedä jaksanko tälläista. Tahdon kokea olevani nainen!

meillä ei nykyään saa edes pyytämällä. Tässä viimeisen 1,5v aikana ollaan seksiä harrastettu 2 kertaa ja nekin tuli vasta sitten kun uhkailin erolla ja rakkauden hiipumisella. Eikä koskaan ole sanonut rakastavansa. Ikävää kun aina joutuu uhkailla jotta saa seksiä. Ei siitä seksistäkään sitten enää nauti kun ei oikein tiedä nauttiiko se toinen siitä vai tekeekö vaan jotta välttys erolta.

Alkuperäinen kirjoittaja rakastan miestä mutta:
meillä ei nykyään saa edes pyytämällä. Tässä viimeisen 1,5v aikana ollaan seksiä harrastettu 2 kertaa ja nekin tuli vasta sitten kun uhkailin erolla ja rakkauden hiipumisella. Eikä koskaan ole sanonut rakastavansa. Ikävää kun aina joutuu uhkailla jotta saa seksiä. Ei siitä seksistäkään sitten enää nauti kun ei oikein tiedä nauttiiko se toinen siitä vai tekeekö vaan jotta välttys erolta.

Tämä ei voi olla totta! Jos on niin en ymmärrä mikä pitää teidät yhdessä?

Meillä tuntuu menevän niin, että mun aloitteita ei enää hyväksytä. Aina on joku väsymys, paha mieli tms. Tuntuu jonkinlaiselta vallankäytöltä, mikä on varmaan seurausta suhteen muista ongelmista.

minkähän takia miehet jotka on sinkkuja käy joka kukassa mutta sitten kun on parisuhde hankittu, unohtaa oman kukan kokonaa? en yleistä kaikkia miehiä mutta osa niistä kumminkin... Täälläpäin en saa mieheltäni ennen kuin jatkan pillereiden syöntiä, ja lopetin syönnin 2v sitte, mielialani takia. kunhan vain ehkäisyn muistaa, käykää vieraissa ja jos jää kiinni niin eiköhän se omakin jo ala tajuta mitä ei ole tullut tehtyä...

Alkuperäinen kirjoittaja miilu:
minkähän takia miehet jotka on sinkkuja käy joka kukassa mutta sitten kun on parisuhde hankittu, unohtaa oman kukan kokonaa? en yleistä kaikkia miehiä mutta osa niistä kumminkin... Täälläpäin en saa mieheltäni ennen kuin jatkan pillereiden syöntiä, ja lopetin syönnin 2v sitte, mielialani takia. kunhan vain ehkäisyn muistaa, käykää vieraissa ja jos jää kiinni niin eiköhän se omakin jo ala tajuta mitä ei ole tullut tehtyä...

mä oon miettinyt samaa.... voiko mies oikeasti kieltää multa seksin koko mun loppuelämäksi? ja eikö se muka itse koskaan harrasta seksiä, ainakaan mun kans ei mut onko sillä joku toinen... koska vaikea uskoa et ois yhtäkkiä vaan lopettanut seksin haluamisen kokonaan, ennen kyllä ois halunnut monesti viikossa, mut nyt ei millään... mä kyllä ihan vakavasti harkitsen pettämistä.

pitäis varmaan sanoa miehelle että jos en kotona saa, niin saa ite päättää että erotaanko vai käynkö mä jonkun muun sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarina:
Alkuperäinen kirjoittaja rakastan miestä mutta:

Tämä ei voi olla totta! Jos on niin en ymmärrä mikä pitää teidät yhdessä?

Yhteisiä vuosia takana 5. Meillä on aina ennen ollu reilusti seksiä 3-4kertaa viikossa. Seksi loppui raskauden loppu puolella eikä ole sen jälkeen ollut kuin pari kertaa ja ei varmaan niitäkään jos en olisi uhkaillut. Eikai nyt tän takia kannata heti erotakaan. Eihän se helppoa ole sanoa että rakastaa varsinkin jos on ujo ja ennen saanut siipeensä.en minäkään ole sanonut sitä ääneen. kerran lapulle kirjoitin sen hänelle.....

mä oon miettinyt samaa.... voiko mies oikeasti kieltää multa seksin koko mun loppuelämäksi? ja eikö se muka itse koskaan harrasta seksiä, ainakaan mun kans ei mut onko sillä joku toinen... koska vaikea uskoa et ois yhtäkkiä vaan lopettanut seksin haluamisen kokonaan, ennen kyllä ois halunnut monesti viikossa, mut nyt ei millään... mä kyllä ihan vakavasti harkitsen pettämistä.

pitäis varmaan sanoa miehelle että jos en kotona saa, niin saa ite päättää että erotaanko vai käynkö mä jonkun muun sängyssä.

Yhteistyössä