mitä tehdä? en tahdo jaksaa..

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
en ole varmaan ainoa, josta tuntuu.. ettei tahdo jaksaa.
on pienet lapset, raha vaikeuksia, ei ystäviä, ei töitä yms

oma jaksaminen on aivan lopussa. ei tee hyvä lapsille, kun äiti on ihan loppu.

auttakaa äidit, miten sitä jaksais paremmin?
oisko ideoita?

Joo, täällä samanlainen tapaus. Kirjoitinkin tuonne otsikolla "Mä olen niin loppu". Ei itsellänikään oo yhtään kaveria täällä missä asun. Kaikki on muuttaneet muualle. Tää on raastavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Joo, täällä samanlainen tapaus. Kirjoitinkin tuonne otsikolla "Mä olen niin loppu". Ei itsellänikään oo yhtään kaveria täällä missä asun. Kaikki on muuttaneet muualle. Tää on raastavaa.

asutko missäpäin?
Minäkin oon ihan loppu,haluan vaan hautautua kotiin,ei tee mieli mihinkään edes mennä,pojan kanssa päivät kaksin kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-65:
Alkuperäinen kirjoittaja :

asutko missäpäin?
Minäkin oon ihan loppu,haluan vaan hautautua kotiin,ei tee mieli mihinkään edes mennä,pojan kanssa päivät kaksin kotona.
Pohjanmaalla asutaan. Täällä korvessa.

äiti83
Mulla vähän samat tuntemukset, mut työn kanssa. Ennen äityittä tein töitä yötä päivää ja vielä opiskelinkin. Nyt olin vuoden verran pois töistä ja en meinaa millään saada enää hommasta otetta, kaikki jää tekemättä.. kotityöt, työ asiat sekaisin, väsyttää... en ole koskaan ollut tälläinen. Virtaa normaalisti enemmän kun tarpeeksi. Sain tosi hyvän työnkin oman alan töitä, mutta kaikki tuntuu tökkivän. En tunne työtä yhtään omakseni, en saa siintä minkäänlaista otetta.. työ tuntuu hirveältä taakalta!!

vieras
Ehdottaisin, että etsii niitä asioita, joista nauttii tai joista nauttisi ja sitten koittaa toteuttaa niitä. Silloin tällöin saadusta hengähdystauosta on pitkäksi ajaksi hyötyä jaksamisen suhteen, ainakin itselleni. Mutta tiedän, että se on vaikeaa yksinäisenä ja väsyneenä. Ja voi miten paljon helpompaa olisi pelkästään sekin ettei tarvitsisi joka maitopurkkia miettiä, että riittääkö rahat.

minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottaisin, että etsii niitä asioita, joista nauttii tai joista nauttisi ja sitten koittaa toteuttaa niitä. Silloin tällöin saadusta hengähdystauosta on pitkäksi ajaksi hyötyä jaksamisen suhteen, ainakin itselleni. Mutta tiedän, että se on vaikeaa yksinäisenä ja väsyneenä. Ja voi miten paljon helpompaa olisi pelkästään sekin ettei tarvitsisi joka maitopurkkia miettiä, että riittääkö rahat.
Peesi. Raha ongelmat lisättynä muihin on raskas taakka kannettavaksi.
Sori et lipesin vähän aiheesta :)

Yhteistyössä