mitä teette työksenne jos nettona 2000e palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti
lh
Alkuperäinen kirjoittaja ei naurata:
Mä oon sh, ja saan nettona käteen 1600e kuussa. Jos tulee paljon lisiä.
missä hitossa olet töissä et saat noin surkeeta? Minä lh ja useimmiten palkka on yli 1900e vaikka huonosti olisi vuorolisiä, minä kaupungin listoilla.
 
ei naurata
Alkuperäinen kirjoittaja lh:
Alkuperäinen kirjoittaja ei naurata:
Mä oon sh, ja saan nettona käteen 1600e kuussa. Jos tulee paljon lisiä.
missä hitossa olet töissä et saat noin surkeeta? Minä lh ja useimmiten palkka on yli 1900e vaikka huonosti olisi vuorolisiä, minä kaupungin listoilla.
sairaanhoitopiirin leikkaussalissa, perupalkka on muutaman euron alle 2100e ennen veroja. "Lisät" tulee päivystysajalla tehdyistä työtunneista, ei muualta.
 
no joo
opiskellessa lh.ksi olin 6vk harjoittelemassa kotisairaanhoidossa. Ja ei kyllä raskasta duunia ollut. Ettei kaikki SH ja terkkarit tee raskasta duunia. Pistellään piikkiä, otetaan verinäytettä, poistetaan tikkejä, seurataan RR, käydään tsekkaamassa vointia, sellasta simppeliä duunia. Kysyin ohjaajalta että onko tässä työssä henkisesti raskasta tai fyysisesti joskus kun 6 vk on kuiten lyhyt aika nähdä kokonaisuutta.
Tuumas ettei ainakaan hänellä ollut oli 5v samassa duunissa ja totesi että liksa tulee kyllä helpolla kun jaksaa kuunnella lässytyksiä. Jee.
Ei silti että olisi kateellinen mutta työn raskauden vuoksi ei ainakaan palkkoja pitäs nostaa ainakaan niiltä jotka ovat köykäsissä hommissa.
Ite alalla ollut sen 20v ja välissä käynyt opiskelemassa lähihoitajaksi ja kokeillut useita työpaikkoja hoitoalalla ja kyllä vanhainkoti, vuodeosasto, sisätaudit ja tehostetunpalvelun yksikkö sekä vaikeastikehitysvammaisten osastot ovat olleet rankkoja ja palkat ei nouse mihinkään.
Nyt viimeset 4v ollut tehostetussa asumisen yksikössä ja 3 hoitajaa liian vähän työpaikallani ja nyt vasta pomo heräsi todellisuuteen että minkää rääkin alla ollaan ja yrittää hommata lisää työntekijöitä mutta palkassa toki ei näy kun tehdään omat ja muiden hommat.
 

Yhteistyössä