K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tietenkään. Etkö nyt tajua, ettei näissä ketjuissa pääosin ole ollut mitään päistään vinksahtaneita shippareita, vaan normaaleja ihmisiä kiinnostuneina K&B-suhteesta? Ja kun K ei nyt mennytkään Sloveniaan, näkee, että todella moni tipahti nyt ketjuista pois. Toivottavasti eivät tule takaisinkaan ennen kuin ihastelemaan K&B:tä yhdessä. Niin ei tarvitse siinäkään ketjussa mitään scheissea, joka ei liity Bojaniin, lukea.
🙄 Ainut joka on nähtävästi näissä ketjuissa sekaisin päästään, olet sinä.
 
vierailija
Ei tietenkään. Etkö nyt tajua, ettei näissä ketjuissa pääosin ole ollut mitään päistään vinksahtaneita shippareita, vaan normaaleja ihmisiä kiinnostuneina K&B-suhteesta? Ja kun K ei nyt mennytkään Sloveniaan, näkee, että todella moni tipahti nyt ketjuista pois. Toivottavasti eivät tule takaisinkaan ennen kuin ihastelemaan K&B:tä yhdessä. Niin ei tarvitse siinäkään ketjussa mitään scheissea, joka ei liity Bojaniin, lukea.
Mitä vttua mä just luin.🤦🏼‍♀️
 
vierailija
Kyllä se minustakin on heidän ystävyytensä vähättelyä, kun aletaan väittämään, ettei se läheisyys ole aitoa. Sen näkee monista videoista, että he ihan luonnollisesti hakeutuvat toisiinsa kiinni tai toistensa viereen. Mä jäin miettimään, että onko tässä vähättelyssä kuitenkin kyse siitä, että se Joksujen toisilleen ja muille osoittama hellyys vie joltakulta pohjan siihen B&K tarinaan, koska B ja Joksut käyttäytyvät monien miesten kanssa hyvin läheisesti.
Luulen että mukana on ainakin jonkin verran sellaista porukkaa joille se joksujen keskinäinen ja muille osoittama läheisyys on saatava näyttämään teennäiseltä. Osin syy voi olla just tuo että sittenhän B:n osoittama läheisyys K:lle ei olisikaan mitään erityistä, mutta olen joistakin kommenteista huomannut että kyse on myös K:n läheisyyden aitoudesta. K on tehnyt paljon lavajuttuja eri miesten kanssa ja sillä on ollut muitakin juttuja milloin kenenkin seurassa. Sen tapa on kuitenkin vähän erilainen kuin joksujen, usein enemmän liioitteleva ja herkemmin esitykseksi miellettävä. Joksuilla on sitä arkipäiväistä läheisyyttä melkein aina näkyvillä, joku istuu sylissä ja jonkun hiuksia sivellään yms. K tuottaa tosi erilaista sisältöä eikä se yleensä ole tuollaista, vaan provokatiivista ja usein vähän rajoilla että onko se tosissaan vai ei. Tarkoitan siis että osan shippipettymykseen on liittynyt sekin, että viisuissa nähty K:n kiintymys ei jatkunutkaan samanlaisena, vaan K teki siitäkin vitsiä. Ja jos se ei tunnukaan kivalta, suhtautuminen saattaa kääntyä ihan muita kohti, ja siinä sitten tuomitaan muittenkin ihan erilaiset läheisyyden muodot esitykseksi. Ja en nyt tietenkään tiedä ketkä juuri eilen ovat tällä tavalla kirjoittaneet, mutta esim viime syksynä jancen tuomitseminen esittämiseksi tuntui olevan yhteydessä juuri siihen miten K:n tulkittiin toimivan B:tä kohtaan.
 
vierailija
Ei tietenkään. Etkö nyt tajua, ettei näissä ketjuissa pääosin ole ollut mitään päistään vinksahtaneita shippareita, vaan normaaleja ihmisiä kiinnostuneina K&B-suhteesta? Ja kun K ei nyt mennytkään Sloveniaan, näkee, että todella moni tipahti nyt ketjuista pois. Toivottavasti eivät tule takaisinkaan ennen kuin ihastelemaan K&B:tä yhdessä. Niin ei tarvitse siinäkään ketjussa mitään scheissea, joka ei liity Bojaniin, lukea.
Mitä ihmettä sä selität? 😮💨
 
vierailija
Musta tuntuu että tänään tulee viikkokirjeessä vielä pre-save-muistutuksia ja vasta alkuviikosta tulee pätkä. SBJ:stä tuli tiistaina. Mutta toki olen iloinen jos olen väärässä ja tulee jo tänään.
Toisaalta SBJ pre save linkki saatiin vasta 3 päivää ennen julkaisua. Nyt saatiin Bluzan pre save linkki paljon aiemmin, joten pätkä saatetaan saada myös aiemmin. No saas nähdä tuleeko tänään vai vasta ens viikolla
 
vierailija
Luulen että mukana on ainakin jonkin verran sellaista porukkaa joille se joksujen keskinäinen ja muille osoittama läheisyys on saatava näyttämään teennäiseltä. Osin syy voi olla just tuo että sittenhän B:n osoittama läheisyys K:lle ei olisikaan mitään erityistä, mutta olen joistakin kommenteista huomannut että kyse on myös K:n läheisyyden aitoudesta. K on tehnyt paljon lavajuttuja eri miesten kanssa ja sillä on ollut muitakin juttuja milloin kenenkin seurassa. Sen tapa on kuitenkin vähän erilainen kuin joksujen, usein enemmän liioitteleva ja herkemmin esitykseksi miellettävä. Joksuilla on sitä arkipäiväistä läheisyyttä melkein aina näkyvillä, joku istuu sylissä ja jonkun hiuksia sivellään yms. K tuottaa tosi erilaista sisältöä eikä se yleensä ole tuollaista, vaan provokatiivista ja usein vähän rajoilla että onko se tosissaan vai ei. Tarkoitan siis että osan shippipettymykseen on liittynyt sekin, että viisuissa nähty K:n kiintymys ei jatkunutkaan samanlaisena, vaan K teki siitäkin vitsiä. Ja jos se ei tunnukaan kivalta, suhtautuminen saattaa kääntyä ihan muita kohti, ja siinä sitten tuomitaan muittenkin ihan erilaiset läheisyyden muodot esitykseksi. Ja en nyt tietenkään tiedä ketkä juuri eilen ovat tällä tavalla kirjoittaneet, mutta esim viime syksynä jancen tuomitseminen esittämiseksi tuntui olevan yhteydessä juuri siihen miten K:n tulkittiin toimivan B:tä kohtaan.
Ne K:n jutut olivat myös B:n kanssa hyvin provokatiivisiä ja suoranaista pelleilyä. Sama juttu esim. Tommyn, Härtsän ja Johanneksen kanssa. Se on K:n tapa ja moni tuntui tosiaan pettyneen siihen, että se onkin K:lle vain leikkiä ja showta. Vaikka kirjoitan näin, niin ei kuitenkaan unohdeta sitä, että K aidosti pitää näistä kaikista henkilöistä ja viihtyy heidän kanssaan. Osa porukasta nimittäin luulee jotenkin, että se pelleily tai tahallinen provokatiivisuus K:n videoissa, esityksissä, sanoissa jne. korreloi jotenkin sen kanssa, etteikö K voisi olla läheinen näiden ihmisten kanssa. He kokevat nämä sanomiset jotenkin iskuna sitä kohtaan, etteikö K pitäisi näistä henkilöistä aidosti showsta huolimatta.
 
vierailija
Luulen että mukana on ainakin jonkin verran sellaista porukkaa joille se joksujen keskinäinen ja muille osoittama läheisyys on saatava näyttämään teennäiseltä. Osin syy voi olla just tuo että sittenhän B:n osoittama läheisyys K:lle ei olisikaan mitään erityistä, mutta olen joistakin kommenteista huomannut että kyse on myös K:n läheisyyden aitoudesta. K on tehnyt paljon lavajuttuja eri miesten kanssa ja sillä on ollut muitakin juttuja milloin kenenkin seurassa. Sen tapa on kuitenkin vähän erilainen kuin joksujen, usein enemmän liioitteleva ja herkemmin esitykseksi miellettävä. Joksuilla on sitä arkipäiväistä läheisyyttä melkein aina näkyvillä, joku istuu sylissä ja jonkun hiuksia sivellään yms. K tuottaa tosi erilaista sisältöä eikä se yleensä ole tuollaista, vaan provokatiivista ja usein vähän rajoilla että onko se tosissaan vai ei. Tarkoitan siis että osan shippipettymykseen on liittynyt sekin, että viisuissa nähty K:n kiintymys ei jatkunutkaan samanlaisena, vaan K teki siitäkin vitsiä. Ja jos se ei tunnukaan kivalta, suhtautuminen saattaa kääntyä ihan muita kohti, ja siinä sitten tuomitaan muittenkin ihan erilaiset läheisyyden muodot esitykseksi. Ja en nyt tietenkään tiedä ketkä juuri eilen ovat tällä tavalla kirjoittaneet, mutta esim viime syksynä jancen tuomitseminen esittämiseksi tuntui olevan yhteydessä juuri siihen miten K:n tulkittiin toimivan B:tä kohtaan.
Erittäin hyvä analyysi. Samaa mieltä siitä, että se Joksujen läheisyys on sellaista hellää ja aitoa, K taas on toiminnassaan hyvin provosoiva ja vetää kaiken vähän yli. Onhan K:in lämmin ja halaileva persoona, koko hänen perhe näyttää olevan, mutta mä lähinnä tarkoitan tässä kohtaa sitä heidän tapaa esiintyä yleisön edessä.
 
vierailija
Ne K:n jutut olivat myös B:n kanssa hyvin provokatiivisiä ja suoranaista pelleilyä. Sama juttu esim. Tommyn, Härtsän ja Johanneksen kanssa. Se on K:n tapa ja moni tuntui tosiaan pettyneen siihen, että se onkin K:lle vain leikkiä ja showta. Vaikka kirjoitan näin, niin ei kuitenkaan unohdeta sitä, että K aidosti pitää näistä kaikista henkilöistä ja viihtyy heidän kanssaan. Osa porukasta nimittäin luulee jotenkin, että se pelleily tai tahallinen provokatiivisuus K:n videoissa, esityksissä, sanoissa jne. korreloi jotenkin sen kanssa, etteikö K voisi olla läheinen näiden ihmisten kanssa. He kokevat nämä sanomiset jotenkin iskuna sitä kohtaan, etteikö K pitäisi näistä henkilöistä aidosti showsta huolimatta.
Kyllä, olen ihan samaa mieltä siitä että K ehdottomasti pitää näistä ihmisistä! Hänellä on vain erityyppinen tapa osoittaa sitä julkista läheisyyttä, mutta se on täysin linjassa K:n esiintyjäpersoonan kanssa. Koskaan et voi ihan tietää mitä tulee ja mikä tahansa voi kääntyä vitsiksi, vaikka hetkeä aiemmin olisi millaista herkkyyttä nähtävillä. Ja kun jancesta joku kirjoitti että heillä on täysi lupa sekä esittää että olla omia itsejään kuinka itse haluavat, niin tämä pätee myös K:hon! Toki keneen tahansa esiintyjään, mutta K:kin siis saa lähestyä homoeroottisesti toisia artisteja, vaikka se olisi vain showta. Hän on lavalla tekemässä showta!!! Se ei silti tarkoita etteikö hän tykkäisi niistä miehistä tai jopa pitäisi heitä oikeastikin vetovoimaisina. Eli vaikka jonkun asian vetäisi ihan överiksi tai tekisi lähtökohtaisesti leikillään, takana voi aivan hyvin olla syvää kiintymystä ja sitä hiivatin aitoa tunnetta.
 
vierailija
Musta tuntuu että tänään tulee viikkokirjeessä vielä pre-save-muistutuksia ja vasta alkuviikosta tulee pätkä. SBJ:stä tuli tiistaina. Mutta toki olen iloinen jos olen väärässä ja tulee jo tänään.
Mulla on edelleen typerä kampanja itseni kanssa. 🤣 En tallenna pre-savea Bluzan ennenkuin B. mainostaa tulevaa sinkkua somessa, kaikki muut joksut ovat niin jo tehneet.
 
vierailija
Erittäin hyvä analyysi. Samaa mieltä siitä, että se Joksujen läheisyys on sellaista hellää ja aitoa, K taas on toiminnassaan hyvin provosoiva ja vetää kaiken vähän yli. Onhan K:in lämmin ja halaileva persoona, koko hänen perhe näyttää olevan, mutta mä lähinnä tarkoitan tässä kohtaa sitä heidän tapaa esiintyä yleisön edessä.
Kyllä. Ja K:n somejutuissakin näkyy sellainen yliampuminen ja tietynlainen tahallinen kökköisyys 😄 Siis nyt vaikka toi nukketeatteri. Se on just sellaista jota täytyy hiukan suunnitella, edes sen verran että käynpä nyt tähän pöydän taakse nää nuket käsissä eli missäs kohdassa kameran pitääkään olla. Ei todellakaan mitään hienostelua, mutta joku ajatus kuitenkin jo ennakkoon. K ei siis hirveästi näytä sellaista ihan vapaata tavanomaista olemista vaan yleensä siinä on aina joku rooli tai pöljä yliampuva ote. Eihän sekään kerro siitä etteikö heillä olisi takahuoneessa myös asiallista ja ammattimaista keskustelua tai herkkiä läheisyyden osoituksia.
 
vierailija
Se vauvan ketjukin on nykyään todella hidastempoinen, joten ajattelin vaan, että onko kyseisten ketjujen shippaajat siirtyneet muualle trollien, ankeuttajien ja Markettojen takia. Ehkä hiljentymiselle on sitten monia syitä.
Sä luettelit just ne syyt joiden takia itse olen siirtynyt tumppuun. Välillä luen vauvan ketjua vain huomatakseni että kyseiset kolme asiaa ärsyttää mua siellä edelleen. Tätä ketjua luen koska täällä on joskus mielenkiintoisia juttuja mutta valitettavasti myös sama homma täälläkin. Tumppu on paras.
 
vierailija
Sä luettelit just ne syyt joiden takia itse olen siirtynyt tumppuun. Välillä luen vauvan ketjua vain huomatakseni että kyseiset kolme asiaa ärsyttää mua siellä edelleen. Tätä ketjua luen koska täällä on joskus mielenkiintoisia juttuja mutta valitettavasti myös sama homma täälläkin. Tumppu on paras.
Onneksi on paikkoja missä noista negiksistä pääsee eroon ja voi rauhassa keskustella / seurata artisteja <3
 
vierailija
Kyllä. Ja K:n somejutuissakin näkyy sellainen yliampuminen ja tietynlainen tahallinen kökköisyys Siis nyt vaikka toi nukketeatteri. Se on just sellaista jota täytyy hiukan suunnitella, edes sen verran että käynpä nyt tähän pöydän taakse nää nuket käsissä eli missäs kohdassa kameran pitääkään olla. Ei todellakaan mitään hienostelua, mutta joku ajatus kuitenkin jo ennakkoon. K ei siis hirveästi näytä sellaista ihan vapaata tavanomaista olemista vaan yleensä siinä on aina joku rooli tai pöljä yliampuva ote. Eihän sekään kerro siitä etteikö heillä olisi takahuoneessa myös asiallista ja ammattimaista keskustelua tai herkkiä läheisyyden osoituksia.
Mun mielestä yksi parhaimpia on K&HotJ ja homofobinen tossu, Tommy ja suihkuverho tai se ICIP videon ”alfojen tuijotus” sekä K:n B:lle tekemät heitot, kuten öljyä B:n vartalolle ja teekuppi juttu.🤣 Onhan ne OFit myös omaa luokkaansa. Gay palstojen mielipiteet K:sta on myös parhautta.😂
 

Yhteistyössä