mitä teette päivisin?

  • Viestiketjun aloittaja nuppu04 harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nuppu04 harmaana
mulla menee päivät tosi nopeesti puolivuotiaan poikani kanssa leikkiessä. Poitsun nukkuessa pääsen nettiin tai tekee kotihommia (yleensä netti vie voiton...)
 
Käyn töissä aamusin päivisin ja iltaisin :D Mä teen monivuorotyötä ja kyllä se ressaa ihan kiitettävästi kun joka ikinen päivä vaihtuu vuoro..
Sit kun on hetki ees vapaata pitää laittaa ruokaa, siivota meidän kaatopaikkaa (minkä muksut sotkee hetkessä, 2 ja 3v ) käydä 60km päässä isoissa kaupoissa ym. kyllä ne päivät on täys :whistle:
 
päivät kyl kuluu 1v3kk ikäsen typyn kans leikkiessä, sit siivoten, ruokaa tekien, väliin netissä, välillä pitää sit levähtääkki ku uus vaavi tulollaa parin kuukauden päästä =) :heart:
 
Shaina harmaana
Meillä on pojan kans aika löysiä päiviä. Jos vaan mahdollista, niin samaan päivään ei ympätä kauheesti tekemistä. Eilinen päivä meni kaupungilla asioita hoitaessa ja tämä päivä ollaankin sit oltu kotona. Laitoin ruokaa ja siivosin :)
 
Oikeestaan vaan kotitöitä;pyykinpesua,ruoanlaittoo ym.sellasta tulee tehtyä päivisin ja sit lastenhoitoo,kun on 5 ipanaista pitämässä huolen,ettei äipän tarvii paljon huilia.. ;) :D
Sen verran otan päivällä rennommin,että kun pienet on päikkäreillä,niin sit joko luen tai sit kattelen videoita jokusen hetken..
 
Sidney
Töissä käyn, teen 2 vuorotyötä ja sitten kun on aikaa leikin neitin kanssa ja kun neiti hoidossa ennen iltavuoroa niin olen konella :ashamed:
ja suunnittelen sitä yritystämme!!
 
-Luvil-
En mitään järkevää saa koskaan aikaiseksi :D
Viihdyttelen tuota seitenkuista neitiä ja hyvin aika kuluu. Siivoilen ja jotain pientä häärään.
Anoppi on aina aivan kauhuissaa, ku tietää etten juurikaan missään käy ja yksin oon päivät kotosalla. Voivottelee ja on niin surkuissaan.
Vaikka mä oon sanonut sille, että hyvin viihdyn, ni ei tahdo mennä jakeluun :LOL:
 
Unelma Anelma
Minä olen justiina aloittanut 3-vuorotyön että valitettavasti :ashamed: jää aika vähäiseksi mitä kerkeää olemaan perheen kans, varsinkin jos oon paljon iltavuoros...No toivotaan että iltavuoroja ei tulis niin paljoo...
:xmas: =)
 
Nukutaan vauvan kans puolille päivin ku yöt on vielä niin rikkonaisia...=) Aamulla tosin lenkitän koirat ennen ku mies lähtee kouluun ja palaan vällyjen väliin.Tiskaan,siivoan,syön ja kattelen täällä netissä...Ja tietysti siinä välissä syötän vauvaa ja juttelen hänen kans.Ihmeesti se aika kuluu tuollasen pienenki kans touhutessa! :heart:
 
Sivuhistoria
Käyn töissä,töistä ku tuun kotiin,vien koiran,sit teen ruuan,siistin,syön,katon tv:tä ja leikin tytön kaa,meen koiran kaa pihal ja sit nukkuu...näin tylsää meil :LOL:
 
MillaMagilla
Minulla menee päivät pikku-neidin kanssa puuhaillessa. Tyttö on 5kk. Kun tyttö on päikkäreillä yritän saada jotain tähdellistä tehtyä. Aika "tylsiä" nämä meidän arkipäivät, viikonloppuisin sitten nautitaan isin seurasta.
 
Arki rullaa tasaisen vauhdikkaasti. Neitokainen 4,5kk pitää huolen, että äidillä riittää puuhaa. Vauvan päiväunien ajat puuhailen omia juttuja ts. nettiä ja muuta mukavaa tai kotihommia. Mies on paljon kotosalla, joten perheen yhteistä aikaa on paljon. Mies on innokas kotitöiden tekijä, joten pääsen niissä aika vähällä. Mukavaa keskittyä vauvan tarpeisiin, kun "pakollisia" töitä ei ole likaa. Nautin äitiyslomailusta.
 
Parikertaa viikossa käydään perhe kerhossa. Muuten yritetään kuluttaa aikaa kotosalla. Äidillä kyllä riittää aamusta iltaan kotitöitä. Vielä kun keksisi kaksi vuotiaalle muuta ohjelmaa kuin tavaroiden levitys ja videoiden katselu. Asumme niin syrjässä ettei leikki kaverita tahdo olla. Aina on itse pakattava lapset autoon ja mentävä jonnekkin seuraa hakemaan, niin lapsille kuin äidille.
 
Yritän jaksaa herätä ennen kuin mies lähtee töihin seitsemäksi. Saan sitä omaa aikaa ;) Lapset heräilee kahdeksan maissa, aamutoimet ja eskarilainen matkaan. Nyt kovasti joulutohinoita :D Muuten aika kuluu kotia kunnossa pitäessä ja 1- ja 4- vuotiaita "paimentaessa". Eskarilainen haetaan kävellen kahdelta, samalla ulkoillaan! Kerran viikossa keskimmäistä kuljetetaan kerhossa ja joka toinen viikko kaikki perhekerhossa. Ja loppuilta perheen kanssa, sikäli kuin meillä ei ole miehen kanssa omia menoja... Ja lapset kahdeksaksi nukkumaan :heart:
Mutta opiskellakin pitäis jossain välissä :headwall: ja koulumatkaa 100kilsaa :headwall: :headwall: :headwall:
Eli en siis opiskele kuin pakollista :ashamed:
 
Minä teen kanssa pakolliset koti hommat. Sitten hoidan hevosia, ratsastelen, ajelen kärryillä, luon p..., näin talvisin luo lumet, lämmittelen tupaa, leikin koirien kanssa, käyn perhekerhossa kerran viikossa, kyläilen, vahtaan tv:tä, käyn netissä kun lapset nukkuvat (klo 22 jälkeen), parturoin sukulaisten päitä ja tietysti viihdytän lapsia. :) Kyllä kummasti päivät kuluvat.
 

Yhteistyössä