Mitä teette kun meinaatte räjähtää ja pinna kiristää?

Mulla taitaa olla tänään sellainen päivä. Joku ihme perfektionisti yrittää iskeä päälle. Harmittaa, että on sotkusta vaikka just siivottiin ja energia ei riitä isomahasena enään oikein villisti siivoamaankaan.

Mutta kysymykseni oli siis että miten toimitte tällaisina päivinä? Millaisin keinoin pääsette kiukusta ja hermoilusta irti?
 
Katson lasta. Siitä tulee niin hyvälle tuulelle. Ja jos mies pännii, niin muistelen niitä asioita, johon hänessä rakastuin. Niska, selkä, silmät, kasvot, käsivarret..no, koko mies. Muistelen ensitreffejä, häitä, synnytystä yhdessä, prätkä reissuja. Mietin, miten onnellinen olen. Ja mietin, et onko pieni sotku siinä haitaks. Mietin myös, onko kiukun tartuttamisessa järkeä.

Ja ton kun käyn päässä läpi, meen halaamaan miestä ja lasta ja olen onnellinen. :heart:
 
jos menee pojun kaa hermo niin meen sen luo ja pusutan ja pusutan.. jos taas tyttöihin niin tiukka Justiina ilme riittää monasti ja älyävät mennä omaan huoneeseen... ukon kanssa taasen ilmoitan vaan tyyneesti että kuminauha alkaa olla ratkeamis pisteessä niin hää menee takavasemmalle melko liukkaasti.
 
Poljen kuntopyörällä niin että hiki lentää. Jos lapset on levottomalla päällä, kerään ne kainaloon ja menen sänkyyn makoilemaan ja luen heidän kanssa jonkun hassun sadun.

Kun mies on kotona, lähden yksin kävelylle ja soitan parhaalle ystävälle (joka asuu kaukana) ja tilitän hänelle kaikki. Tai nautin siitä, että on hiljaista ja en soita vaan kävelen piiiitkän lenkin. Kesällä on ihana kävellä tuohon merenrantaan ja istua vaan ja katsoa vettä, se rentouttaa.

Joskus vaan istahdan koneelle, juon kupin hyvää kahvia ja teen vaikka herkkuleivän kaveriksi.

 
vieras
Jos ja yleensä KUN lasten kanssa joka ikinen päivä tuntuu siltä et räjähdän ja pinna katkee, niin sillon yleensä myös räjähdän. Olen niin täynnä tätä jokapäivästä kikkailua etten enää jaksa pidättää. Ääni nousee enkä todella ole sillon millään hellittely/satujenlukemis-tuulella :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja so simple:
No mä räjähdän. Helpottaa kummasti ja välittömästi.
Voi olen välillä niin kateellinen ihmisille jokka osaa räjähtää. Miulle näin käy hyvin harvoin, mutta siinä on etunsa kun räjähtää -> sen jälkeen alkaa naurattaan!

Mutta ei jotenkin onnistu mun luonteella.
 

Yhteistyössä