Ja täytyy sanoa että ei se aina ole helppoa ollut meilläkään
Nämä itsekeskeiset kommentit joissa kehutaan kuinka isovanhemmat hoitaa ja auttaa kuinka tukiverkko on siksi hyvä asua lähellä on kieltämättä aika tyhmiä vastauksia
Kaikki kun ei tykkää asua kokosuvun keskellä samassa pitäjässä,kaikilla kun ei ole samassa pitäjässä töitä ym.
Tosin onko se parempi että on tukiverkkona ne sukulaiset ja itse olet työtön ja elät siksi soskun rahoilla,vaiko se että käyt töissä elätät perheesi ilman tukia ja tosiaan olet ilman ilmaista lastenhoitajaa.No ehkä asioita joita kannattaasi miettiä ennen raskautta,siis aika monen nykyvanhemman.
Itselläni ei vakiduunia,no minä olen pääsääntöisesti se joka meillä huolehtii niin lapsista kuin isännästäkin
Kerran yhdessä duunissa sitten kävi niin että lapsi sairastui ja minun piti lähteä pois kesken päivän.
Työnantajani suuttui miksi isä ei voi hakea,no ensinnäkin hänellä 3h ajomatka töistä ja minä olin samalla paikkakunnalla lapsen kanssa.
No meillä ei mummoja ja kummeja tässä lapsenvahteina joten ei paljon muu auttanut kuin lähteä lasta hakemaan,vaikkakin työnantajani sen kieltikin,lähdin potkujen uhalla
No oli työkkärin paikka,ja oli sitten työnantaja ilmoittanut työkkäriin minun 'kadonneen' työpaikalta ja minulle tulleen potkut jne.
kävin työkkärissä sairaslomalapun ja sairaan lapsen kera ja kas kummaa,empä saanut potkuja
Tosin palattuani töihin työnantajani teki loppuajastani ihan kamalan,no nneksi oli määräaikainen suhde.