Kah joku muukin on vääntäny porkkanakakkua. Mä tein jo tosin aamullaAlkuperäinen kirjoittaja Hali87:Oottelen et porkkanakakun pohja viilentyis parvekkeella.. Sit kuorrutus siihen, keittiön siivous ja unille
Kah joku muukin on vääntäny porkkanakakkua. Mä tein jo tosin aamullaAlkuperäinen kirjoittaja Hali87:Oottelen et porkkanakakun pohja viilentyis parvekkeella.. Sit kuorrutus siihen, keittiön siivous ja unille
mäki tein jo eilen tosin porkkanapiirakkaa!Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Kah joku muukin on vääntäny porkkanakakkua. Mä tein jo tosin aamullaAlkuperäinen kirjoittaja Hali87:Oottelen et porkkanakakun pohja viilentyis parvekkeella.. Sit kuorrutus siihen, keittiön siivous ja unille
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Istuskelen vauva kantoliinassa ja silittelen selkäänsä. Vauvalla koliikki, päästään varmaan noin tunnin päästä nukkumaan. Kamalan kurjaa kun ei voi auttaa pientä tän enempää.
eikös ne äänet kuitenkin kuulu alas ja sivuille paremmin kuin ylös..?Alkuperäinen kirjoittaja megara:pistän vielä yhden tiskikoneellisen pyörimään!
Yläkerran mummo on kuuro.
Klo 2 nukkumaan, ei o koliikkia nähnytkään, kuhan on huonot nukkuma-ajat pienellä.Alkuperäinen kirjoittaja mami:Istuskelen vauva kantoliinassa ja silittelen selkäänsä. Vauvalla koliikki, päästään varmaan noin tunnin päästä nukkumaan. Kamalan kurjaa kun ei voi auttaa pientä tän enempää.
Enkös just mäkin tuolla yläpuolella vinkannut toisenkinlaisen joulun vieton mahdollisuuden) pakkoko sitä on juurikin tuolla tapaa perinteisesti viettää - se on kuule ihan omasta selkärangastasi kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja känä:Dokaan, ja mua vi***taa nää kinkku-joulu-jutut
Eiks muka joulusin ole muuta kuin teennäisen kivaa elämää?