Mitä teette/ajattelette kun heikko hetki?

Eka päivä alkanut ja jo fyysiseti heikko olo ja suussa maistuu vaan vesi :( ...yritän taistella etten sorru herkkuihin enkä ylimääräisiin ruoka-aikoihin. Päässä puhuu siis kaksi eri minää. Luovuttaja ja taistelija. Asia erikseen on se, kumpi voittaa.

 
bikermama
no mä oon syöny jotain marjoja tai hedelmän ja juonu vettä. pelkkä veden juominen ei mulla oo hyvä ku tuntuu et vesi kohta suihkuaa korvistakin!! mut marjat on hyvä ja säilykeananas, niin ei sit heikotakaan niin helposti.tsemppiä sulle! ja kaikille muillekin kilojen kans kamppaileville!!
 
Tintti1010
yleensä heikko hetki yllättää jos on syönyt liian vähän, elikkä maha huutaa tyhjyyttään...kannattaa syödä kunnon ateria, niin häviää herkkujen himot ja vatsa pysyy täytenä! Ja jos vielä senkin jälkeen tekee mieli jotain hyvää niin osta kaupasta vaikka yksi nami nami ja syö se! Kaloreita siinä on n. 100!! :)
 
Phyllis
Itse juon ihan koko ajan vettä tai laimeaa mehua (1 osa tuoremehua ja 5 osaa vettä) - se pitää näläntunteen poissa. Ja jos oikeen tekee mieli napostella, niin syön marjoja/hedelmän tai teen popkorneja (100grammassa poppareita on saman verran kaloreita kuin kahdessa voileivässä suurin piirtein ja 100g poppareita on jo iso annos! =) )

Ihan alussa jos teki mieli mukeltaa jotain ihan mukeltamisen ilosta, aloin nosteleen puntteja tai tekeen vatsalihasliikkeitä - vartin päästä oli jo hyvä olo, eikä tehnyt mieli enää syödä ;)

tsemppiä!
 
onnistun
MOI!
:D Heikkona hetkenä menen kaapille ja katson farkkuja jotka ostin,niihin on mahduttava jouluun mennessä(ja tulee onnistumaan ei tarvii nii paljo pudottaa ku mahtuu)painoa pitää tippua yhteensä 20 ja lähtenyt on 4,joten urakkaa on täälläkin :eek:
Heikkona hetkenä mene kaapille ja syön jotain makeaa,pisteiden puitteissa tosin.ei tuu sillon morkkista :D
Onnea urakkaan ja itsevarmuutta,kyllä sinä onnistut :D
 
Janni79
syö kaikkea mut vähän. muutamassa päivässä siihen tottuu. kun iskee ihan mieletön himo vetää koko kakku pienen palan sijasta, ota se pala mukaan ja lähde ulos, kävele kunnes ei enää tee mieli. tulee samalla liikuttua. tai siivoa, on hyödyllistäkin. laita hyvää musiikkia ja laula LUJAA mukana ja tanssi, on suulla ja käsillä muuta tekemistä kuin syödä. en tosin tiedä miten toimii ruoan kanssa, toimi tupakan kanssa, sain vähennettyä askin päivässä, kahtee-kolmeen tupakkaan päivässä. kokeile.
 
alotin laihdutuskuurin tiistaina painonvartijoiden ohjeilla. Lainasin niitä ohjeita ystävältä. urakka on suuri... yli 20 kiloa mutta olen niin kauan tätä ajatellut ja haaveillut että olen varma onnistumisessa. Mihinkään "olen nälissäni enkä juo muuta kuin vettä-laihikselle on ihan turja ryhtyä. Mä aion ottaa tästä itselleni uuden elämäntyylin. Olen syönyt karkkiakin mutta vain niin etten ole ylittänyt sitä pistemäärää minkä saan syödä. Puntarilla en ole käynyt kun sinä päivänä kun alotin. Minulla ei puntaria ole ihan siitä syystä etten alkaisi sitä orjallisesti seuraamaan. Mutta tänään tapasin yhden tuttavan jonka tapasin muutama viikko sitten edellisen kerran. Hän sanoi heti että oletko laihtunut..posket ovat kuulemma kaventuneet!!! MIETTIKÄÄ!!!! muutamassa päivässä. Se antoi minulle voimaa ja uskoa jatkaa urankkani loppuun saakka!!! ja mä olen varma että onnistun!!!! :D :D :D :D :D
 
naatti
Nakerran näkkäriä ja syön kauheen kasan salaattia,lorautan salaatinkastiketta.Juo paljon vettä tai light juomia.
Makeanhimoon mulla auttaa kun imeskelen pari Marianne karkkia. Lidlistä saa myös myslipatukoita,ja ei oo niin kauheita kaloripommeja kuin tavalliset suklaapatukat
 

Yhteistyössä