mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja eveliina
  • Ensimmäinen viesti
eveliina
mulla todettiin kondylooma 4,5 vuotta sitten.. se oli vain häpyhuulis.. ei kohdunkaulassa.. eikä ole vielä uusiutunu... mutta pelkään koko ajan että se uusiutuu, jajos se tarttuu mun miehelle ku yritetään lasta... onko kellään samanlaisia kokemuksia? mistäköhän johtuu ku alavatsaa välillä vihloo? onko mulla joku tulehdus vai mikä? muita sukupuolitauteja ei ole se on 100% varma.

et
Kondylooma ei estä lastensaantia eikä seksiä. Vakipartnerin kanssa ne virukset ennemmin tai myöhemmin vaihtavat omistajaa.

Sinulta se on saatu hyvin häädettyä, joten siitä vain lasta tekemään.

Miten pitkään olet tuntenut miehesi, jos olette tähän asti kondomia käyttäneet?

Tuo alavatsan vihlonta voisi olla syy hakeutua gynekologiseen tutkimukseen.

jep
Kannattaahan se alavatsakipu käydä tutkituttamassa, mutta se voi olla hyvinkin normaalia.. Monilla naisilla kuukautiskierron eri aiheissa saattaa alavatsassa vihlaista, ja jos tosissaan noin pelkäät kondyn uusiutumista, niin normaalit pikku kivutkin saavat heti pelkäämään jotain vakavaa.

tytti
minulla oli kondylooma jo todettu kun tulin raskaaksi ja se ei vaikuta mitenkään lapsen saantiin ja lapsesi ei saa sitä sinulta synnytyksen yhteydessä..mutta papassa kannattaa käydä,,ja synnytykseen jlk saattaa tulla uusiä kondylooma näppyjä..mutta tsemppiä sulle :)

Yhteistyössä