mitä teen nyt kun minut on "pahoinpidelty"?

• Viestiketjun aloittaja "savanna"
  • Ensimmäinen viesti
Näinhän sitä tehdäänkin, 99 kertaa sadasta, ellei jopa tuhannesta.
Normaalitkin ihmiset ovat kykeneviä väkivaltaan?
Niin onko se sitten yhtään sen hyväksyttävämpää?
Entäs lapsiin kohdistuva väkivalta? Se että lapsi tekee tahallaan pahaa ja ärsyttää? Möykkää vaikka isin tarttisi saada nukuttua, voiko silloin tempaista päin näköä ja kivahtaa mukulalle että menes ny katsomaan peiliin, ihan itte omalla käytökselläsi tuon sait aikaan...

"vieras"
No ei nyt vittu mihinkään turvakotiin tuon takia lähdetä.
Ei ihme että turvakotien määrää pitää lisätä kun uusavuton sukupolvi on sinne ensimmäisenä säntäämässä kuin ilmaiseen majataloon.

Jos väkivaltainen tilanne on syntynyt _teidän_ välille ensimmäistä kertaa niin asiat voi puhua halki ja läpi.

Peiliinkin saa katsoa, harvoin kukaan käy toiseen käsiksi ilman syytä.
Mikään ei oikeuta toisen käden murtamiseen. Oletko itse väkivaltainen mies, sellainen jolla sanat loppuvat kesken ja loput tulevat nyrkistä?

dfdf
[QUOTE="elmu";25272009]ps. ja lieventäviä asianhaaroja metsästävät voivatkin sitten miettiä miten reagoisivat jos esim omaa äitiä olisi kuristettu tai muuten pahoinpidelty[/QUOTE]

Tai omaa tytärtä.

"vieras"
Minä olen kyllä vähän samaa mieltä. Nainen VOI käytöksellään erittäin voimakkaastikin provosoida miestä lyömään. En silti sano että se olisi oikeutettua, mutta jos nainen olisi käyttäytynyt eri tavalla, niin mies ei olisi lyönyt. Näin joissain tapauksissa. Toki on miehiä, jotka pieksevät vaimonsa ja lapsensa mennen tullen ihan ilman syytä, näissä tapauksissa mies on ainoa syyllinen.
Vika ei koskaan ole uhrissa. Voidaan riidellä rajustikin jos kerran halutaan, mutta ei pidä mennä käyttämään väkivaltaa.

"vieras"
Voin kertoa että jos mies on jossain ulkona ja vaimo seuraa niin poliisit ei voi asialle tehdä muuta kun EHDOTTAA että lähtevät eri suuntiin.
Yleensä se kolmas ulkopuolinen henkilö, voi rauhoittaa tilannetta ja puoliskot lähteä eri suuntiin. Vaikea kuvitella, että sellaisessa tilanteessa mies lähtee enää muovaan naisen naamataulua tai jos lähteekin, niin taitaa joutua selliin rauhoittumaan yöksi.

Kaiken kaikkiaan sun kommentit on jotain todella järkyttäviä, toivottavasti sun ei tarvitse koskaan lapsiasi käskeä katsomaan peiliin, käsi murtuneena ja silmät turvoksissa.

Yhteistyössä