Mitä teen keittiön lattialla rötköttävälle kyykäärmeelle?

• Viestiketjun aloittaja Pelkään
  • Ensimmäinen viesti
polka harmaana
Tuo kertomasihan voisi ihan hyvin olla totta, mitä ihmeellistä siinä on, että moni luuli keksimääsi todeksi. Itse en kyllä erityisesti pelkää käärmeitä ja olisin yrittänyt toimittaa otuksen elävänä ulos. Tuo kärpäsmyrkky pani kyllä minut epäilemään, että juttu ei ole tosi, niin hölmö idea.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
mä myisin talon ja muuttasin kerrostalon ylimpään kerrokseen...
Kato että talossa ei ole mitään villiviiniä tai muuta vastaavaa seinustalla. Meillä mökillä käärme on vissiin sen kautta päässyt yläkertaan ja otto aurinkoa ikkunalaudalla. Voin sanoa että mä kiljuin ja lujaa. Mä en mitään inhoa niin paljon kuin käärmeitä.

:x

Eipä taida käärmeet seiniä pitkin kiipeillä (eikä villiviinejäkän) ;) . Puihinkin kiipeävät vain siksi, että vainuavat sieltä pesistä lintujen munia tai poikasia. Jos jonkun ikkunalaudalla on kyy köllötellyt, on sitä sinne avustettu!

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Eipä taida käärmeet seiniä pitkin kiipeillä (eikä villiviinejäkän) ;) . Puihinkin kiipeävät vain siksi, että vainuavat sieltä pesistä lintujen munia tai poikasia. Jos jonkun ikkunalaudalla on kyy köllötellyt, on sitä sinne avustettu!
No kuinkas se on sitten päässyt yläkertaan?

odotus
kuulostaa keksityltä jutulta. eivät kyyt niin kesyjä ole että ne tulisivat ikkunasta sisään tai jos näin on käynyt niin tuskin täältä apua etsisit. numero 112 tai palokunta ois varmaan ollu viisaampi ratkaisu jos ei itse halua käärmettä tappaa.

odotus
Alkuperäinen kirjoittaja odotus:
kuulostaa keksityltä jutulta. eivät kyyt niin kesyjä ole että ne tulisivat ikkunasta sisään tai jos näin on käynyt niin tuskin täältä apua etsisit. numero 112 tai palokunta ois varmaan ollu viisaampi ratkaisu jos ei itse halua käärmettä tappaa.
aijoo..kun luin pidemmälle juttua niin selviskin että juttu oli keksitty. Onpa hauskaa! hehheh! no, huumorintajunsa kullakin...

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna harjanvarresta.
Jos siis juttu tottakaan..Ennenkin tämmöisiä ollut..Vitsinä laitettu.
Nii.i onhan se tosi uskomaton juttu että maalla kyykäärmeitä on ja jopa sisälläkin asti :O
Helsingissäkin on kuulema kyitä. Isä kun aikoinaan paimenti noita ukkoja tuolla metsissä metsätöissä niin kivikossa niitä oli näkynyt, siellä kun on isot metsät.
Meillä mökillä niitä on paljon kun talon vieressä on vanhan talon perustan rauniot missä on kiva olla käärmeiden.

Yhteistyössä