Mitä te ostatte teidän 6v tytöille joululahjaksi?

äx2
go go kävelevä koira, nukelle kerrossängyn, unipupusoittorasia, eväsrasia+eväät kankaasta... ainakin nämä oli toivomuslistalla. pyydä tyttöäsi kirjoittamaan joulupukille mikäli teillä on sellainen perinne :)

"vieras"
nomination paloja, kirjan ja yöpaidan, ehkä jonkun lelun, en vielä tiedä minkä.. ehkä sylvanian families perheen tai talon, ja sitten pelejä koko perheelle yhteisesti :)

Alkuperäinen kirjoittaja äx2;22504766:
go go kävelevä koira, nukelle kerrossängyn, unipupusoittorasia, eväsrasia+eväät kankaasta... ainakin nämä oli toivomuslistalla. pyydä tyttöäsi kirjoittamaan joulupukille mikäli teillä on sellainen perinne :)
Siis neitihän haluaisi vaikka ja mitä. Mutta kaikkea erilaista en viitsi hankkia. Neiti saa vanhemmiltani baby bornin jolla kelkka ja koira sekä baby bornin hevosen ja ratsastusvaatteet. Ja nukenvaunut uupuu ja meille on syntymässä vauva niin luulen neidin hoitovietin ja omien vauvakärryjen työntämisen minun rinnallani siten lisääntyvän :) Joten siksi hankin ne.

Meille on keräilty paljon taskueläimiä... Joten josko niille jonkun talon ja muutamia eläimiä sitten lisää?

Ja jos tosiaan tehtäisiin se lista mitä neiti ns. itse haluaa ja sieltä sitten vielä poimisi jonkun lahjan.

Neidillä on synttäri viikon päästä joten silloinkin varmasti tulee vaikka ja mitä.

Yhteistyössä