mitä te muut ostitte opettajalle/pk:n/kerhon tädeille?

• Viestiketjun aloittaja "nyyti"
  • Ensimmäinen viesti
"nyyti"
opelle ostettiin saunahunajaa ja saunatuoksu(koivu),ne pakataan peltipurkkiin jossa on kuva muumista joka halaa koivua.Itse tehtyyn korttiin poika kirjoitti:rentouttavaa kesälomaa.Päiväkotiin ajattelin leipasta tiikerikakun.

"mie"
Jokainen pk-tädi sai pellavaisen hellehatun :) Kovasti tuli kiitosta, kun malli oli sellainen "perus", väri hillitty ja hatulle tarvetta paahteisella päiväkodin pihalla. Poikien omatekemät kortit kruunasivat tietysti paketin.

Meillä on vielä vähän vaiheessa mitä viemme lomalle jäävälle pph:lle.
Jonkin pienen kukan ajattelin ostaa ja siihen rinnalle jotain kivaa kesäistä sekä tietysti lasten yhteisesti tekemä kortti mukaan. :)

"jjjjj"
Ei millään pahalla..mutta jos saisin hoitolapselta hellehatun..OMG! =/ Samoin saunatuoksut ym..mitä niillä tekee saunaton??

Mansikkarasia kuulostaa hyvältä!! Ja se lapsen itse runoilema kortti. <3

Poika vie opettajalle kukan todennäköisesti. =)

nooh
[QUOTE="jjjjj";23901862]Ei millään pahalla..mutta jos saisin hoitolapselta hellehatun..OMG! =/ Samoin saunatuoksut ym..mitä niillä tekee saunaton??

Mansikkarasia kuulostaa hyvältä!! Ja se lapsen itse runoilema kortti. <3

Poika vie opettajalle kukan todennäköisesti. =)[/QUOTE]

Voihan nuo tuoksut viedä eteenpäin kesätuliaisena jos ei omaa saunaa oo.

"tepi"
Me ollaan yleensä viety tarhaan yhteiseksi kahvipöytään joku suklaarasia tai pikkuleipiä lasten tekemän kortin kera. Nyt kun eskoinen siirtyy eskariin ostettiin hänen hoitajilleen pienet ruukkukukat (5e/kpl) jotka pakattiin kauniisti folioon ja sellofaaniin ja lapsi teki itse kortit. Aikas kalliita lahjoja osa ostelee.

Yhteistyössä