M "Myy" Vieras 23.05.2012 #1 Työkaverini kutsuivat perjantaiksi rimpsalle, mitä ikinä se sitten tarkoittaakin.
M "Myy" Vieras 23.05.2012 #5 [QUOTE="Noo";26322272]Bilettämään[/QUOTE] Kyllä mä sen tajusin, mut mitä siis tarkoittaa ihan kirjaimellisesti? Juopottelemaan, tanssimaan,...?
[QUOTE="Noo";26322272]Bilettämään[/QUOTE] Kyllä mä sen tajusin, mut mitä siis tarkoittaa ihan kirjaimellisesti? Juopottelemaan, tanssimaan,...?
M murrettahan Vieras 23.05.2012 #6 se on ja tarkoittaa lähtemistä ulos juhlimaan, syömään, tanssimaan tms Että hauskaa iltaa!
N "Noo" Vieras 23.05.2012 #7 [QUOTE="Myy";26322295]Kyllä mä sen tajusin, mut mitä siis tarkoittaa ihan kirjaimellisesti? Juopottelemaan, tanssimaan,...?[/QUOTE] Metsälle eli miehiä jahtaamaan.
[QUOTE="Myy";26322295]Kyllä mä sen tajusin, mut mitä siis tarkoittaa ihan kirjaimellisesti? Juopottelemaan, tanssimaan,...?[/QUOTE] Metsälle eli miehiä jahtaamaan.
V "vieras" Vieras 23.05.2012 #8 [QUOTE="Myy";26322295]Kyllä mä sen tajusin, mut mitä siis tarkoittaa ihan kirjaimellisesti? Juopottelemaan, tanssimaan,...?[/QUOTE] Etkö todellakaan osaa googlata näin yksinkertaista asiaa?
[QUOTE="Myy";26322295]Kyllä mä sen tajusin, mut mitä siis tarkoittaa ihan kirjaimellisesti? Juopottelemaan, tanssimaan,...?[/QUOTE] Etkö todellakaan osaa googlata näin yksinkertaista asiaa?
Y "yyhoo" Vieras 23.05.2012 #9 Kylille, radalle, bilettään, hippaamaan, riiuulle... Itse lähdin teininä "rimpsalle", kun lähdin kylille kavereiden kanssa.
Kylille, radalle, bilettään, hippaamaan, riiuulle... Itse lähdin teininä "rimpsalle", kun lähdin kylille kavereiden kanssa.
P pohjanmaalta Vieras 23.05.2012 #10 meilla se oli uloslahtoa, baariin, raflaan, tanssimaan, miehia tiirailemaan ja hauskaa pitamaan ...
H hgh Vieras 15.10.2012 #13 No mitä milloinkin keksii... tanssimaan, juomaan, syömään... joskus noita kaikkia. Rimpsalle, rilluttelemaan, bilettämään, örveltämään... sanontoja on monia riippuen varmasti ihmisistä. Meillä tosin riehuminen on rilluttelua ja moni ihmettelee kun sanon kiukkuisena riheuvalle lapselle että lopeta rilluttelu
No mitä milloinkin keksii... tanssimaan, juomaan, syömään... joskus noita kaikkia. Rimpsalle, rilluttelemaan, bilettämään, örveltämään... sanontoja on monia riippuen varmasti ihmisistä. Meillä tosin riehuminen on rilluttelua ja moni ihmettelee kun sanon kiukkuisena riheuvalle lapselle että lopeta rilluttelu