Mitä tässä voi tehdä? Niin väsynyt tähän.

• Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti
väsynyt
Kun lapsen äiti hankaloittaa vanhemman ja lapsen suhdetta.
Pitkät oikeustaistelut että lasta saa tavata ja nyt sairastumisen vuoksi ei lasta haettu viikonlopuksi.
Lapsen äiti tietenkin saa kauheet raivarit kun oli sovittu meno ja mieluummin ottaa riskin että lapsi sairastuu kuin peruu menonsa. Ja hoitajia lapsella äidin puolella riittää. Meillä ei ketään.

Nyt lapsen äiti väittää että lapsi pelkää etävanhempaansa, mitä lapsi ei kyllä näytä millään lailla.
Tähän liittyy niin monta taistoa että etis on ihan neuvoton. Rakastaa lastaan yli kaiken mutta lapsen äiti pitää lasta vain pelinappulana.

Mitä tässä enää voi tehdä?

No kyllä mä ymmärrän senkin, että äitiä suututtaa jos lasta ei sairastumisen vuoksi oteta viikonlopputapaamiseen. Ei kai hänkään voi lasta aian tyrkätä jonnekin, jos itse sairastuu? Sellaista se vaan on, monet joutuvat hoitamaan lasta kipeänäkin ja silläkin uhalla, että lapsi sairastuu. Ei ole mikään äiidn velvollisuus järjestää lapselle hoitoa silloin kun on etävanhemman viikonloppu. Tai on, mutta ei pitäisi olla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No kyllä mä ymmärrän senkin, että äitiä suututtaa jos lasta ei sairastumisen vuoksi oteta viikonlopputapaamiseen. Ei kai hänkään voi lasta aian tyrkätä jonnekin, jos itse sairastuu? Sellaista se vaan on, monet joutuvat hoitamaan lasta kipeänäkin ja silläkin uhalla, että lapsi sairastuu. Ei ole mikään äiidn velvollisuus järjestää lapselle hoitoa silloin kun on etävanhemman viikonloppu. Tai on, mutta ei pitäisi olla.
Lapsi on tullut jos on ns normaalia tautia. Nyt kyseessä aivokalvontulehdus.
Lapsen äiti kohdistaa vihansa meidän muihin lapsiin, yksi adoptoitu josta jaksaa muistuttaa että ei ole oikeasti edes miehen kakara ja sitä rataa.

Ymmärrän kyllä että lapsen äitiä harmittaa, mutta ei mekään sairastumiselle mitään voida.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja khipu:
kun lapset rupeavat leikkimään vanhempia.
Käyhän eka se peruskoulu loppuun, niin opit kirjoittamaan kunnollista kieltä. En ymmärtänyt mitään viestistäsi.
Ja tämä lapsen äiti jätti ehkäisyn pois kertomatta miehelle.

Ja tuosta selostuksesta..en ole ikinä ollut kirjoittaja lahjakkuus.

Joo en mäkää tykkäis, jos etukäteen sovittu vkl-tapaaminen perutaan sairastumisen vuoksi. Olen nyt tämänkin viikon hoitanut kolmea alle 6-vuotiasta 40 asteen kuumeessa olevaa lasta, itsekin 39 asteen kuumeessa.. Ja eipä ole paikkoja, mihin heidät laittaa.

älävalita
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Joo en mäkää tykkäis, jos etukäteen sovittu vkl-tapaaminen perutaan sairastumisen vuoksi. Olen nyt tämänkin viikon hoitanut kolmea alle 6-vuotiasta 40 asteen kuumeessa olevaa lasta, itsekin 39 asteen kuumeessa.. Ja eipä ole paikkoja, mihin heidät laittaa.
No pitääkö niitä lapsia sit tehä jos tekee noin tiukkaa??

ap
Hoidetaan lapset itse eikä meillä ole ketään kuka auttaisi. Jos yksi viikonloppu peruuntuu niin ei se voi olla maailmanloppu. Kuten jo kirjotin että normaalin taudin iskiessä lapsi on tullu.

joo
no ette itekää niitä lapsia työntäny muualle vaikka sairastuivat?? meillä tapaamiset pidetään, kipeitä tai ei... tai no miun ex hakee kyl lapset jos ite oon sairas ja en jaksa hoitaa tai jos ite on eikä jaksa. mut lasten sairaus ei oo paikkaan sidottu. Huomaa miten kirjoituksessas näkyy vaan yksi puoli, tuossa asias on varmaan kaiken kaikkiaa kaks näkökulmaa... Et ehkä itsekä niin täydellinen, et kandee hirveesti tuota lapsen äitii arvostella..

nii
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hoidetaan lapset itse eikä meillä ole ketään kuka auttaisi. Jos yksi viikonloppu peruuntuu niin ei se voi olla maailmanloppu. Kuten jo kirjotin että normaalin taudin iskiessä lapsi on tullu.
mikä sun ongelma on?? huomaa miten vihaat miehes lasta, joka ei sun.. säälittää se lapsi... vittu mikä akka

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Ihme äiti. En minä vaan altistais lasta aivokalvontulehdukselle! :eek:
Samaa mietin. Mut periks ei annettu ja lapsi ei tullut. Nyt varmaan kostaa ettei anna lasta seuraavana tapaamisviikonloppuna ollenkaan.
Kyllä harmittaa kun lapsi pelinappulana.

nii
Samaa mietin. Mut periks ei annettu ja lapsi ei tullut. Nyt varmaan kostaa ettei anna lasta seuraavana tapaamisviikonloppuna ollenkaan.
niin onki, teille. oot idiotti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
mikä sun ongelma on?? huomaa miten vihaat miehes lasta, joka ei sun.. säälittää se lapsi... vittu mikä akka
Millä perusteella vihaan miehen lasta?

nii
Millä perusteella vihaan miehen lasta?
kirjoitustes.

ap
niin onki, teille. oot idiotti.
Tässä ilmeisesti kirjottaa yks katkera ex.

Hmm
Kukahan ihme ilkeilja tahankin ketjuun eksynyt...

Aivokalvontulehdus on tietenkin vahan eri asia kun normi flunssa:( Vahan ihme aiti kun tuossa tilanteessa on huolissaan vain omista menoistaan... Eikos tuo tulehdus tartukin aika helposti.

Pystyyko aidin kans juttelemaan rauhassa? Jos nyt yhtaan normaali ihminen on niin lapsensa parasta kai kuitenkin haluaa...

Yhteistyössä