Mitä tässä voi tehdä? Niin väsynyt tähän.

• Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Kukahan ihme ilkeilja tahankin ketjuun eksynyt...

Aivokalvontulehdus on tietenkin vahan eri asia kun normi flunssa:( Vahan ihme aiti kun tuossa tilanteessa on huolissaan vain omista menoistaan... Eikos tuo tulehdus tartukin aika helposti.

Pystyyko aidin kans juttelemaan rauhassa? Jos nyt yhtaan normaali ihminen on niin lapsensa parasta kai kuitenkin haluaa...
Ei oo ikinä pystyny keskustelemaan nomraalisti. Kaikki pienetki asiat sovittava oikeudessaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Joo en mäkää tykkäis, jos etukäteen sovittu vkl-tapaaminen perutaan sairastumisen vuoksi. Olen nyt tämänkin viikon hoitanut kolmea alle 6-vuotiasta 40 asteen kuumeessa olevaa lasta, itsekin 39 asteen kuumeessa.. Ja eipä ole paikkoja, mihin heidät laittaa.
Hoidetaan lapset itse eikä meillä ole ketään kuka auttaisi. Jos yksi viikonloppu peruuntuu niin ei se voi olla maailmanloppu. Kuten jo kirjotin että normaalin taudin iskiessä lapsi on tullu.
Joo, en vastatessani tiennyt, että kyse oli aivokalvontulehduksesta. Tietenkän silloin lasta ei voi ottaa :) Pikaista paranemista teille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja älävalita:
Joo en mäkää tykkäis, jos etukäteen sovittu vkl-tapaaminen perutaan sairastumisen vuoksi. Olen nyt tämänkin viikon hoitanut kolmea alle 6-vuotiasta 40 asteen kuumeessa olevaa lasta, itsekin 39 asteen kuumeessa.. Ja eipä ole paikkoja, mihin heidät laittaa.
No pitääkö niitä lapsia sit tehä jos tekee noin tiukkaa??
Hmmm... Valita? Kerroin, että olen hoitanut sairaita lapsiani itsekin sairaana, missä kohtaa valitan? Se oli toteamus, ei valittamista. Ja toisekseen, varmasti monella vanhemmalla on tiukkaa ja monen monta kertaa elämässä, se ei tarkoita, että ei lapsia pitäisi "tehdä". Elämä vaan kun ei ole aina sitä ruusuilla tanssimista :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hoidetaan lapset itse eikä meillä ole ketään kuka auttaisi. Jos yksi viikonloppu peruuntuu niin ei se voi olla maailmanloppu. Kuten jo kirjotin että normaalin taudin iskiessä lapsi on tullu.
Joo, en vastatessani tiennyt, että kyse oli aivokalvontulehduksesta. Tietenkän silloin lasta ei voi ottaa :) Pikaista paranemista teille :hug:
Kiitos.
Miehen lapsi saisi tulla meille koska vaan mutta äiti ei laske. Saisi tulla asumaankin meille.
Miettinyt missä vaiheessa tämä taisto alkaa näkyä lapsessa, on muutenki vähän ujo lapsi.

Yhteistyössä