Mitä tänne kuuluu? Pitkästä aikaa.

Joko sinä olet valmis KM? Entä laihis, missä lukemissa ole nyt?

No, sitten vielä ne rakkausasiat, jokos se oma kulta on löytynyt?
En ole vielä. Tänä vuonna vasta kandi. Opinnot ovat olleet välillä katkolla ja olen ollut töissä tms. Viime keväänä sairastin masennuksen, mutta se alkaa olla onneksi voitettu. :) Nyt opinnot pitkästä aikaa etenevät ja aloitin taas laihiksen, mikä oli jäänyt vähemmän tärkeäksi kun oli mieli maassa.
 
pitkästä aikaa! :D miksi sairastit masennuksen? toivottavasti olet parantunut. voimahali.
miten pidät huolta kauniista hiuksista? :)
Varmaan monen tekijän summa. Paha olo ehti kytemään monta vuotta. Lievä masennus ja pakko-oireinen häiriö, eli Ocd olivat diagnoosit. Nykyisin käyn kognitiivisessa psykoterapiassa aivan ihanalla terapeutilla ja masennus väistyi paljon jo viime keväänä pitkälti lääkkeillä. Kiitos halista. :) En pidä sen kummemmin, kunhan pesen, harjaan jne. :D
 
vierailija
Varmaan monen tekijän summa. Paha olo ehti kytemään monta vuotta. Lievä masennus ja pakko-oireinen häiriö, eli Ocd olivat diagnoosit. Nykyisin käyn kognitiivisessa psykoterapiassa aivan ihanalla terapeutilla ja masennus väistyi paljon jo viime keväänä pitkälti lääkkeillä. Kiitos halista. :) En pidä sen kummemmin, kunhan pesen, harjaan jne. :D

Kokeile joskus EFT-terapiaa, itsehoitoa. Klippejä löytyy paljon youtubesta. www.eft.fi
 
Mistä pakolaisista? Ei Suomessa ole pakolaisia.
Suomeen on sen sijaan tullut yli 30 000 turvapaikkakeinottelijaa ja elintasomatkailijaa viimeisten neljän kuukauden aikana. Näistä osa on terroristeja ja sotarikollisia.
Suomi on tosi kahtiajakautunut asiassa tai sitten se vain kärjistyy somessa. Mä en kuulu rasisteihin enkä toiseen ääripäähän, eli sinisilmäisiin. Yritän suhtautua mahdollisimman järkevästi ja realistisesti. Uskon ja tiedän, että joukossa on parempaa elintasoa etsiviä, rikollisia ja myös oikeasti apua tarvitsevia. Olen huolissani sekä rasismin kasvusta että turvapaikanhakijoihin liittyvästä seksuaalirikollisuudesta. Maahanmuutto yleensäkään ei ole vain hyvä tai huono asia, siihen liittyy paljon erilaisia näkökulmia.
 
kääkkänävanhus
Siis apua tytsi... Tajusin just että kun mä alotin palstailun ni sä olit 16v. Eli mä oon roikkunu täällä aika hitoksee kauan...

Tosin viime aikoina vähemmän kun maahanmuuttajien vatvomista en jaksa...
 

Yhteistyössä