Heii Aurinkokunta ja WAU!!!Laitoin sulle yv:tä jos saisin mailia minäkin...? :xmas:
Moi!Alkuperäinen kirjoittaja PalstaQueen:Anelin äsken reseptikokoelmaasi yksityisviestillä (en tiedä osasinko, toivottavasti tuli perille ) Kiitokset jo etukäteen :flower:
PalstaQueen
Moi!Alkuperäinen kirjoittaja hammaskeiju73:Aurinkokunta !! Minäkin laitoin yv:tä tulemaan sinulle. Sinulta vielä kysyisin, kun olet ison perheen äiti, että kuinka klaaraat päivän? lähinnä siis ruokapuolen. Minusta kun tuntuu että hellan ääressä saa seistä koko päivän ja välillä pyyhkiä ruokapöydän ja taas aloittaa alusta. Minulle tuo ruoanvalmistus näpsäkästi tuntuu olevan jotenkin nihkeää. Osaatko antaa jotain vinkkejä? :flower:
Mie voin laittaa nuo reseptit sulle sähköpostiin, jos vaikka y-viestillä laitat sp osoitteesi.Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli-72:Moi aurinkokunta!
Oletpa sä mielettömän ahkera noiden reseptien kanssa! Voisinkohan minäkin saada ne itselleni..? Meidän perhe kasvaa kohta 3 hengestä viiteen, joten kaikki apu on tarpeen...
Tuossa mun nimimerkin alla näkyy kirjekuoren kuva, klikkaa sitä, niin pääset kirjoittamaan y-viestin.Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli-72:Moi! Sorry tyhmä kysymys, mutta miten lähetän sinulle yksityisviestin...?
Minä ostaisin sun keittokirjan HETI =)Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Ai tyyliin Salatut elämät ja Ulla Taalasmaa... Resepti ja siihen sopiva tarina elävästä elämästä.Alkuperäinen kirjoittaja serveri:Sähän voisit Aurinkokunta tehdä jonkun keittokirjan!!
Tähän tyyliin:
Tänäaamuna oli kamala kaaos. Lapset tuhannentulimaisen räkätaudissa, tietysti päivänä, jolloin olis pitänyt mennä kauppaan.
Jääkaapissa ei ole juurikaan mitään. Ei edes sitä kuuluisaa valoa, koska polttimo on palanut.
Aamupuuron tarpeet ovat sentään löydettävissä kuiva-ainekaapista. Mutta mitä sitä sitten syötäisiin lounaaksi?
Kurkistus hämärään jääkaappiin, pakastimeen ja kuiva-ainekaappiin.
Löytyy sipuli ja tomaattimurskaa. Pakastimesta löytyy pussillinen kasvissuikaleita. Ja kuiva-ainekaapin perukoilta pastaa.
No johan noilla pääsee alkuun.
Sipulisilppu kuullottumaan pannulle, sitten kasvissuikaleet ja vielä tomaattimurska sekaan. Vähän mausteita, myös ripaus sokeria pehmentämään tomaatin makua. Vähän vettä perään, kun ei ole kermaa.
Pasta kiehumaan.
Ja sit syömään pienellä rahalla valmistunutta kasvis-tomaattipastaa.