juu juuAlkuperäinen kirjoittaja pandis:Siivousta, ja tiedä vaikka menis kahville kaverille
Alkuperäinen kirjoittaja Hepsutin:juu juuAlkuperäinen kirjoittaja pandis:Siivousta, ja tiedä vaikka menis kahville kaverille
Jos tänne haluut niin tervetuloa kahvilleAlkuperäinen kirjoittaja pandis:Alkuperäinen kirjoittaja Hepsutin:juu juuAlkuperäinen kirjoittaja pandis:Siivousta, ja tiedä vaikka menis kahville kaverille
tosin se riippuu aika paljolti siitä kutsuuko kaveri kahville
Mä haluan myös Italiaan |O |O |O . Appivanhemmatkin lähtee sinne taas parin viikon päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Aika paljon
Pitää siivota, käydä kaverin lapsen synttäreillä, viedä lapset mökille, viedä kissa hoitoon, hakea toinen auto takaisin kotiin, myllätä takapihaa ja pakata kamat. Huomenna aamulla lähtö Italiaan.
hmmm, teeppä niin.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pandis:No minneppä muuallekkaan Jos tää sitten kasaa kimpsut ja kampsut ja lähtee lampsimaan sinne B)
Mut hei, mökki on melkein yhtä kiva..?Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä haluan myös Italiaan |O |O |O . Appivanhemmatkin lähtee sinne taas parin viikon päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Aika paljon
Pitää siivota, käydä kaverin lapsen synttäreillä, viedä lapset mökille, viedä kissa hoitoon, hakea toinen auto takaisin kotiin, myllätä takapihaa ja pakata kamat. Huomenna aamulla lähtö Italiaan.
Hitto vie, mä meen mökille huomenna :|
Paistaako tässä maassa jossain aurinkokin?Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:tuonne auringon paisteeseen pyöräilemään aateltiin tässä lähteä