Luen yliopistolla ahkerasti kolmeen asti (nyt lounastauko), sit kotiin ruoanlaittoon. Illan höpsötän pojan kanssa tekemättä mitään ihmeellistä - tai voihan olla, ettäme lähdetään puistoon tai katsomaan mun kaverin uutta kotia.
aattelin crossarilla polkasta kohta ja sitte pitäis tehä ruoka ja ku mies kotiutuu ni lähen kattomaan kaverin uutta kämppää ja sen jälkeen meen vielä punttarille hikoilemaan,sit kaupan kautta kotiin
Isompi poika lähti just mummolaan ja ilta ollaan vauvan ja miehen kanssa ihan kotona. Koti siivottu jo eilen ja pyykit pesty. Ei ole kiire mihinkään. Kaupassa vois herkkuja käydä ostamassa.
Pitäis siivota kun toi nyt rupes satamaankin. Jos sen saan tehtyä, pyydän kaverin muksuineen meille leikkii ja kahvittelee. Pyykkiä pitäis pestä kanssa. Mies menee yöksi töihin, työt alkaa jo 15.30.. Toivottavasti muksut osaa olla illan suht kiltisti, muuten tällä mammalla menee hermot.
Lähen piakkoin hakemaan ruokakassia Vapaakirkolta ja tuun sitte kotiin ja rupean imuroimaan ja samalla laitan kahvin tippumaan. Mun piti pestä tänään mun huoneen ikkuna mutta kun taas tulee sadekuuroja niin en tiedä, kai ne on sisältä pestävä oli keli mikä hyvänsä.